𝑷𝒂𝒓𝒕-7: 𝑭𝒊𝒏𝒆?

729 48 59
                                    

𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑏𝑦 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑓𝑒'𝑠 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑒𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑒𝑙𝑙. 𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑑 𝑟𝑖𝑑𝑑𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑎𝑟 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑠ℎ𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑦 𝑟𝑒𝑎𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠. 𝐼𝑡 𝑑𝑖𝑑 𝑐𝑟𝑒𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑎 𝑙𝑜𝑡 𝑜𝑓 𝑓𝑒𝑎𝑟 𝑖𝑛 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑎𝑦 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑜𝑒𝑠 𝑤𝑒𝑙𝑙.

𝐴𝑒𝑟𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝐽𝑖ℎ𝑜𝑜𝑛 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑓𝑜𝑟𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟. 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟, 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑜𝑛𝑒𝑠 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 ℎ𝑜𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑟𝑒𝑐𝑒𝑖𝑣𝑒𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑑𝑖𝑠𝑎𝑝𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑚𝑒𝑛𝑡, 𝐽𝑖ℎ𝑜𝑜𝑛 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠𝑜𝑏 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝐴𝑒𝑟𝑎 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑠ℎ𝑒𝑑𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑒𝑎𝑟𝑠.

𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖, 𝐽𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑜𝑓 𝑔𝑟𝑒𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑓𝑜𝑟 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔. 𝑊ℎ𝑒𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑔𝑒𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑣𝑖𝑠𝑖𝑡 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑠𝑝𝑖𝑡𝑎𝑙. 𝐴𝑙𝑙 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑑𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑜 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑌/𝑛 𝑔𝑒𝑡𝑠 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑠𝑜𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡.

𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑤𝑎𝑟𝑚 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟𝑛𝑜𝑜𝑛 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑌/𝑛'𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑎 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑠 𝑢𝑠𝑢𝑎𝑙. 𝐵𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘, 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜 𝑠𝑖𝑔𝑛 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑓𝑒. 𝑁𝑒𝑖𝑡ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑟 𝑛𝑢𝑟𝑠𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑛𝑜𝑟 𝑌/𝑛 ℎ𝑒𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓.

𝐴 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑑𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑣𝑒 𝑜𝑓 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑦𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑒𝑛𝑔𝑢𝑙𝑓𝑒𝑑 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑠𝑒𝑎𝑟𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑓𝑒.

"Where is Y/n? She is not in her room!" Taehyung asked himself.

𝑈𝑛𝑘𝑛𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔𝑙𝑦, 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑔𝑙𝑜𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑢𝑛𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑓𝑒 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝐻𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑎𝑠𝑘 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑛𝑢𝑟𝑠𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑟𝑑𝑏𝑜𝑦𝑠 𝑏𝑢𝑡 𝑛𝑜𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑠𝑎𝑤 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑚𝑎𝑙𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡. 𝐹𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑒𝑟𝑣𝑜𝑢𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎 ℎ𝑢𝑔𝑒 𝑤𝑎𝑣𝑒 𝑜𝑓 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑦𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑒𝑛𝑔𝑢𝑙𝑓𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚, 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑑𝑜𝑛𝑒.

BOGO SHIPDA 2 || KTH ✓Where stories live. Discover now