𝑷𝒂𝒓𝒕-22: 𝑭𝒆𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈𝒔

556 36 30
                                    

𝑇ℎ𝑒 𝑏𝑖𝑟𝑑𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑐ℎ𝑖𝑟𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑎𝑙𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑜 𝑑𝑒𝑒𝑝 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝. 𝐹𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠, ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑖𝑡 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑. 𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑌/𝑛 𝑘𝑛𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑡𝑜 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑔𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑒𝑟𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑖𝑛.

𝑆𝑒𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑟𝑢𝑔𝑔𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑠𝑖𝑡 𝑝𝑟𝑜𝑝𝑒𝑟𝑙𝑦, 𝑌/𝑛 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑙𝑒. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑤 𝑌/𝑛'𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑌/𝑛'𝑠 𝐖𝐞𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐀𝐧𝐧𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐫𝐲 𝑡𝑜𝑑𝑎𝑦. 𝐼𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑎 𝑙𝑖𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑓𝑒𝑙𝑡 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑚𝑖𝑙𝑙𝑖𝑜𝑛 𝑝𝑖𝑒𝑐𝑒𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑧𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑖𝑓𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑏𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑦𝑒𝑎𝑟. 𝑇ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑌/𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑝ℎ𝑦𝑠𝑖𝑐𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑝𝑟𝑒𝑠𝑒𝑛𝑡 𝑛𝑒𝑎𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑦𝑒𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑓𝑎𝑟 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑒𝑚𝑜𝑡𝑖𝑜𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒 𝑚𝑒𝑛𝑡𝑎𝑙𝑙𝑦.

"Do you need something?" Y/n asked the male.

"𝑰 𝒘𝒊𝒔𝒉 𝑰 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒔𝒂𝒚 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕." Taehyung thought to himself looking at his wife.

"Can you help me? I want to walk for some time." Taehyung asked.

"Ofcourse!" Y/n said showing her warm smile.

𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑎𝑐𝑐𝑜𝑟𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑐𝑡𝑜𝑟, ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑜𝑤𝑛 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑠𝑜𝑜𝑛.

❦︎

𝐴𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑌/𝑛 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑘. 𝑇ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑙𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑌/𝑛 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑙𝑝 ℎ𝑖𝑚 𝑔𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑. 𝑇ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑟𝑘 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑒𝑚𝑝𝑡𝑦 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑎𝑘 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑣𝑖𝑠𝑖𝑡𝑜𝑟𝑠. 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑛𝑦 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑐𝑡𝑜𝑟 ℎ𝑎𝑑 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑌/𝑛 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔.

BOGO SHIPDA 2 || KTH ✓Where stories live. Discover now