𝑊𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑛𝑦 𝑝𝑟𝑖𝑜𝑟 𝑎𝑙𝑒𝑟𝑡, 𝑖𝑡 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑟𝑎𝑖𝑛𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑎𝑣𝑖𝑙𝑦. 𝐻𝑎𝑟𝑠ℎ 𝑤𝑖𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑙𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑒𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑡𝑠 𝑤𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑖𝑡. 𝑇ℎ𝑒 𝑠𝑘𝑦 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑙𝑒𝑎𝑟 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑠 𝑎𝑔𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑤 𝑎𝑙𝑙 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘. 𝑇ℎ𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑜𝑟𝑚𝑠 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑎𝑠 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑠ℎ𝑎𝑑𝑒 𝑡𝑜 𝑝𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑣𝑦 𝑟𝑎𝑖𝑛. 𝑇ℎ𝑒 𝑒𝑛𝑡𝑖𝑟𝑒 𝑎𝑡𝑚𝑜𝑠𝑝ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑟𝑒𝑛𝑠 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑚𝑏𝑢𝑙𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑠 𝑖𝑡 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑠𝑝𝑖𝑡𝑎𝑙.
𝑌/𝑛 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑠ℎ𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑎𝑟𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑚𝑏𝑢𝑙𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑜𝑛 𝑎 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑡𝑐ℎ𝑒𝑟. 𝐵𝑙𝑜𝑜𝑑 𝑜𝑜𝑧𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑠 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑑𝑦, ℎ𝑒 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑛𝑐𝑜𝑛𝑠𝑐𝑖𝑜𝑢𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑑𝑟𝑜𝑝𝑠 𝑜𝑓 𝑟𝑎𝑖𝑛 𝑓𝑎𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑟𝑒𝑚𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑 𝑎𝑤𝑎𝑦. 𝑅𝑒𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑡 𝑌/𝑛 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑐𝑡𝑜𝑟 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑚𝑏𝑢𝑙𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑔𝑜. 𝑁𝑜𝑑𝑑𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑, 𝑌/𝑛 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑖𝑡 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑐𝑡𝑜𝑟 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑐ℎ𝑒𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑚𝑏𝑢𝑙𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑.
𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑌/𝑛 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑐𝑙𝑒𝑎𝑟𝑙𝑦 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑎 𝑙𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠, 𝑎 𝑓𝑎𝑖𝑛𝑡 𝑚𝑒𝑚𝑜𝑟𝑦 𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠. 𝑇ℎ𝑒 𝑚𝑒𝑚𝑜𝑟𝑦 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑙𝑖𝑓𝑒 𝑓𝑒𝑤 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘.
𝑻𝒉𝒆 𝒇𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒉𝒂𝒌𝒆 𝒊𝒏 𝒂 𝒏𝒐𝒕 𝒔𝒐 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒎𝒂𝒏𝒏𝒆𝒓. 𝑻𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒔 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒊𝒕 𝒔𝒐𝒐𝒏 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒐𝒇𝒇 𝒂𝒔 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒇𝒆𝒂𝒓. 𝒀/𝒏 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒔𝒆𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒉𝒐𝒍𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆'𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒇𝒂𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒄𝒆𝒂𝒏 𝒃𝒖𝒕 𝒖𝒏𝒇𝒐𝒓𝒕𝒖𝒏𝒂𝒕𝒆𝒍𝒚 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒏𝒐𝒕 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒘𝒉𝒐'𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒐𝒍𝒅𝒊𝒏𝒈, 𝒘𝒉𝒐 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒇𝒐𝒓 𝒘𝒉𝒐𝒎 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒄𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈, 𝒘𝒉𝒐 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒘𝒉𝒐 𝒇𝒆𝒍𝒍 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒄𝒆𝒂𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕. 𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒊𝒏𝒄𝒊𝒅𝒆𝒏𝒕 𝒂𝒔 𝒘𝒆𝒍𝒍. 𝑾𝒉𝒆𝒏 𝒅𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒏𝒏𝒐𝒕 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒊𝒕.
YOU ARE READING
BOGO SHIPDA 2 || KTH ✓
Fiksi Penggemar𝐒𝐄𝐐𝐔𝐄𝐋 𝐎𝐅 𝐁𝐎𝐆𝐎 𝐒𝐇𝐈𝐏𝐃𝐀 𝑾𝒉𝒆𝒏 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒆𝒆𝒎𝒔 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒆𝒍𝒍, 𝒏𝒐𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒛𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒆 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒊𝒔 𝒂𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈. Life has been good for the Kims but till when? Fat...