𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑠𝑝𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔, 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑜𝑚𝑒. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑜𝑤 ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑟𝑒𝑠𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑖𝑛 𝐿𝑜𝑛𝑑𝑜𝑛, 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑖𝑛𝑓𝑜𝑟𝑚𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑟𝑜𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑦 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 ℎ𝑜𝑚𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑜𝑛 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑢𝑠 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 .
𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑤𝑒𝑛𝑡, 𝑌/𝑛 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑒𝑑 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑒𝑔𝑢𝑙𝑎𝑟 𝑒𝑥𝑒𝑟𝑐𝑖𝑠𝑒𝑠. 𝑆ℎ𝑒 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑚 ℎ𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑒𝑑𝑖𝑐𝑖𝑛𝑒 𝑜𝑛 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑜𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 ℎ𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑤𝑎𝑠 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑤𝑖𝑓𝑒. 𝑆ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑒𝑖𝑟𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑌/𝑛, 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡𝑜 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑡𝑒 𝑙𝑖𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔. 𝐴𝑙𝑠𝑜, 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛 𝑚𝑖𝑠𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑠 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑤𝑖𝑓𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑚𝑒𝑡 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑔𝑜 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟. 𝐴𝑛𝑑 𝑐ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦 𝑜𝑛 𝑡𝑜𝑝, 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑠ℎ𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑤𝑖𝑓𝑒 ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑛𝑎𝑚𝑒. 𝑆𝑎𝑚𝑒 𝑛𝑎𝑚𝑒, 𝑠𝑖𝑚𝑖𝑙𝑎𝑟 𝑓𝑎𝑐𝑒𝑠. 𝑌/𝑛 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡.
𝐴𝑛𝑑 𝑠𝑜 𝑠ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑐𝑎𝑛 𝑔𝑖𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑟𝑜𝑝𝑒𝑟 𝑑𝑒𝑡𝑎𝑖𝑙𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡.
"I will have to find out about it before it's too late." Y/n said to herself as she searched for a number on her phone.
𝐺𝑜𝑜𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝. 𝑆ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑛𝑜𝑤 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑. 𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑎𝑠𝑘 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑡𝑜 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑏𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑏𝑒 ℎ𝑖𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑤𝑖𝑠𝑒 ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑡𝑎𝑦 𝑎𝑡 𝑎 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑛𝑔𝑒𝑟'𝑠 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑑𝑎𝑦𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛 𝑡𝑜𝑝 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝐿𝑜𝑛𝑑𝑜𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚. 𝐴𝑛𝑑 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑙𝑖𝑒𝑣𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑖𝑠ℎ𝑦.
YOU ARE READING
BOGO SHIPDA 2 || KTH ✓
Fanfic𝐒𝐄𝐐𝐔𝐄𝐋 𝐎𝐅 𝐁𝐎𝐆𝐎 𝐒𝐇𝐈𝐏𝐃𝐀 𝑾𝒉𝒆𝒏 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒆𝒆𝒎𝒔 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒆𝒍𝒍, 𝒏𝒐𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒛𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒆 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒊𝒔 𝒂𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈. Life has been good for the Kims but till when? Fat...