"Tell us Taehyung! Are they Aera or Jihoon?" Jin asked his sibling.
"They are not Aera and Jihoon hyung. I could not control myself when I saw the children's condition." Taehyung said sniffing while trying to control his tears.
𝐽𝑖𝑛 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑖𝑏𝑙𝑖𝑛𝑔'𝑠 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑙𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑐𝑟𝑦 𝑢𝑝𝑜𝑛. 𝐻𝑒 𝑘𝑛𝑒𝑤 ℎ𝑜𝑤 𝑎𝑓𝑓𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛𝑎𝑡𝑒 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑𝑟𝑒𝑛. 𝐻𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑠𝑒𝑒 𝑎𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑖𝑛 𝑝𝑎𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑏𝑎𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑𝑟𝑒𝑛 𝑙𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝐼𝐶𝑈.
𝑇ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑑𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑𝑟𝑒𝑛 𝑏𝑢𝑡 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑒𝑛𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑦𝑒𝑡 𝑜𝑣𝑒𝑟. 𝐴𝑒𝑟𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝐽𝑖ℎ𝑜𝑜𝑛 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔. 𝑆𝑜𝑜𝑛, 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑙𝑒𝑠 𝑟𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐻𝑎𝑛𝑎 𝑖𝑛𝑓𝑜𝑟𝑚𝑒𝑑 𝑌𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑌/𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑜𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑎𝑛𝑦 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑟 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑠.
𝐴 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑣𝑒 𝑜𝑓 𝑚𝑖𝑥𝑒𝑑 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑛𝑒𝑔𝑎𝑡𝑖𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡𝑠 𝑟𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔'𝑠 𝑚𝑖𝑛𝑑. 𝐾𝑛𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑌/𝑛 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑑𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑟𝑘, ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑤 𝑘𝑒𝑦 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑌/𝑛 𝑚𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑑𝑜 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑑𝑟𝑜𝑤𝑛𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑔𝑢𝑖𝑙𝑡.
𝑇ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦 𝑏𝑎𝑐𝑘 ℎ𝑜𝑚𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑒𝑎𝑠𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒. 𝑂𝑛 𝑜𝑛𝑒 𝑠𝑖𝑑𝑒, 𝐴𝑒𝑟𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝐽𝑖ℎ𝑜𝑜𝑛 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑌/𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑖𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑑𝑒𝑓𝑖𝑛𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑖𝑚𝑝𝑙𝑖𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑢𝑠𝑡 𝑏𝑒 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔.
𝐴𝑠 𝑠𝑜𝑜𝑛 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑟 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑎𝑡𝑒, 𝑡𝑤𝑜 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑣𝑖𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑟. 𝑇ℎ𝑒 𝑡𝑤𝑜 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒𝑠 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑒𝑟𝑒 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑐𝑟𝑦 𝑖𝑛 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑖𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑎𝑠 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑎𝑠 𝑠𝑎𝑑𝑛𝑒𝑠𝑠.
YOU ARE READING
BOGO SHIPDA 2 || KTH ✓
Fanfiction𝐒𝐄𝐐𝐔𝐄𝐋 𝐎𝐅 𝐁𝐎𝐆𝐎 𝐒𝐇𝐈𝐏𝐃𝐀 𝑾𝒉𝒆𝒏 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒆𝒆𝒎𝒔 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒆𝒍𝒍, 𝒏𝒐𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒛𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒂 𝒉𝒖𝒈𝒆 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒊𝒔 𝒂𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈. Life has been good for the Kims but till when? Fat...