-Bölüm 1-

193 121 1
                                    

Herkese merhaba:) Umarım beğenirsiniz. İlk bölüm ve biraz karışık. Okudukça anlayacağınız bir kitaptır. Oylarınızı ve yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım. Yorum ve beğeni yapmayı unutmayın lütfen. Sizi seviyorumm
                           ))***))




Sıcaktan nefesim kesilmeye başlayınca şarkıyı anca bitirebildim. Kendimi sandalyelerden birine bırakıp suyu kana kana içtim. Başım hâlâ ağrıyordu, sinirden çıldırmak üzereyim. Sabahtan beri belki yüz defa aramıştır, en sonunda açtım. Telefondan gelen boğuk ses kulaklarımı doldururken cevap vermeden onu dinliyordum, hatta dinlemiyordum.

"Bir daha telefonu açmazsan çok fena olur. Sana kaç kere diyeceğim teslimat günü geçiyor, okulun ilerisindeki parkta seni bekliyorum iki saate orada ol İnci."

"Bana İnci demeyi kes bugün işim var çok yorgunum okula gitmem gerekiyor. Yani anlıyacağın uğraşamam Fatih." deyip suratına kapattım.

O sırada Yunus yanımda belirdi " yine o Fatih piçi mi?"

Kafamı olumlu annnamda salladım ve derin bir nefes verdim.

"Yeni bir mal varmış , gecikmiş hemen Semih'e götürmemiz gerekiyormuş."

Tam o sırada tekrar telefon çalmaya başladı, gözümü kapatıp sinirle telefonu açtım.
""İki saat İnci, beni bekletirsen ne olacağını biliyorsun on dakikan geçti bile." Telefonu kapattım.
O sırada Yunus sigara paketini bana uzattı, içinden bir tane alıp yaktım derin bir nefes alıp ciğerlerimi rahatlatmak istercesine doldurdum.

Boyu 1.78, yeşil gözleri ve dağınık altın sarısı saçlarıyla bana gülümseyerek bakan, herşeyimi bilen bu çocuk bana tam bir abi gibi davranıyordu. Çok şakacı ve çekici. Etrafında birsürü kız var ama o sadece Nisa'ya yani kardeşimi seviyordu. Bana söylemese bile Nisa'nın gözlerine bakarken kendinden geçiyordu ama bunu ne kendisine nede bana itiraf edemiyordu . Ona içten içe üzülüyordum ama şu ana kadar kimseyi sevmediğim için bir türlü anlayamıyordum.

 Ona içten içe üzülüyordum ama şu ana kadar kimseyi sevmediğim için bir türlü anlayamıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Yunus GÖKTEPE-

"Deniz gitsek iyi olacak, bende çok yorgunum sıcaktan asfalta yapışmadan önce götürelim şunu Semih'e"
dediğinde düşüncelerimden sıyrılıp tebessümle başımı olumlu anlamda salladım.
Tam ayağa kalktığımızda telefonum çalmaya başladı.

Arıyor:Nisa

"Sen yürü ben geliyorum Nisa arıyor bi konuşayım."

"Tamam" deyip biraz ileride beni beklemeye başladı.

"Alo bebeğim nasılsın?"

"İyiyim ablacığım sesin biraz kötü geliyor birşey mi oldu?"

" Yok yok bu gün paydos çok azdı da o yüzden biraz yorulmuşum."

"Hımm. Ben şey diyecektim ablacığım bana biraz para gönderebilirsin?"

"Nisa daha iki gün önce 500 lira gönderdim ne ara bitirdin!"

Sondan BirinciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin