Îmi ridic privirea și îl văd pe Michael.
Eu: Michael ?!
Michael: Ella ?!? Wow ce mică e lume
Eu: Într-adevăr, ce mai faci ?
Michael: Eh, bine ce să fac. Am adus un prieten pãnă aici și mergeam sprr casă. Ce te aduce pe aici ?
Eu: Păi... am intrat la Yale. îi spun cu o voce rușinoasă
Michael: Serios ?
Eu: Da, de ce ?
Michael: Asta înseamnă că vom fi colegi. Doar că eu voi fi seniorul tău. îmi spune cu amuzament în timp ce își pune cotul la mine pe cap.
Eu: Wow, chiar nu îmi vine să cred.
Michael: Nici mie. Și... ai unde să stai ?
Eu: Nu, o să le cer părinților să îni găsească o locuință...
Michael: Dacă vrei, poți sta la mine.
Eu: Da, dar ce ar zice iubita ta ?
Michael: Nu am nici o iubitã și în plus nu aș asculta de ea. E casa mea și invit pe cine vreau în ea.
Eu: Dar în ziua în care ne-am înatâlnit...
Michael: Am aflata că e o c***ă.
Eu: Auch...
Michael: Da, deci ? Ce zici ?
Eu: Da, chiar îți mulțumesc.
Michael: Pentru puțin. Prietenii se ajută la nevoie, nu ?
Eu : Da. îi spun și îl iau în brațe, ceea ce pare puțin cam imposibil, având în vedere că e superr înaltPeste o săptămână:
Michael's pov :
Nu-mi vine să cred. Să stau în prezența Ellei e magic. E ca o zeiță. Nu îmi place să recunosc, dar am mințit-o în legătură cu fata de care îmi place. Ea a fost to timpul. O știu încă de la școala gimnazială. Atunci nu arătam atât de bine. Arătam ca un tocilar, iar ceilalți își băteau joc de mine, mai puțin Ella. Încă de atunci îmi place de ea. Dar știu că ea are sentimente pentru altcineva. Cu timpul, sper ca și ea să mă placă. Ella e o fată frumoasă, deșteaptă, blândă și cu un coro de milioane. Ce apreciez la ea, este că e naturală. Nu e făcută din plastic ca majoritatea fetelor. Jur că acele fete pot ține locul geamandurilor de pe mare. În schimb, ea are sânii naturali, de o mărime potrivită și fundul pot spune că e perfect. E ferm și mărișor.
Gata. Nu vreau să mă mai gândesc pentru că deja amicul meu se întărește și simt cum vrea să iasă din pantaloni.Ella's pov :
Mâine începe facultatea. Hainele îmi sunt pregătite, iar ceasul este setat să îmi sune de dimineață. Cobor în living și îl pot observa pe Michael cum se joacă fifa.
Eu: Ce faci ?
Michael: Bine, încerc să câștig meciul ăsta. Vrei să joci și tu ?
Eu: Mi-ar plăcea, dar nu știu cum
Michael: Dacă vrei, într-o zi te pot învăța eu.
Eu: Serios?
Michael: Da și atunci o să ne putem duela.
Eu: Abia aștept. Ce vrei să mâncăm ?
Michael: Nu știu... Pizza ?
Eu: Da, de care vrei ?
Michael: Cu pepperoni, tu ?
Eu: Quatro Formaggi
Michael : Okey, dai tu comanda ?
Eu: Da
Michael: Bine, eu merg în camera. Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu ceva, știi unde mă găsești.
Eu: Dap
Și cu asta, rămân singură în living.
De sus se aud niște sunete ciudate, dar imediat cum aud mai bine, realizez că sunt niște gemete. Okey... cred că Michael are nevoie să fie puțin lăsat în pace. În cam 10 minute, ajunge și băiatul cu pizza. Gemetele lui Michael încă se aud și când îi dau banii băiatului, se uită ciudat la mine.
Aștept și tot aștept, dar gemetele lui Michael nu se obosesc să dispară. Offf... o să se răcească pizza.