Jace's pov :O privesc pe Ella cum se distrează împreună cu invitații ei. Nu cred că există plăcere mai mare ca în momentele în care îi aud surâsul melodios și îi văd zâmbetul liniștitor. Îmi dau seama că o admir când tatăl Ellei mă strigă de nenumărate ori.
Richard: E frumoasă, nu ?
Eu: Ăăă... Da, îmi cer scuze *îi spun eu rușinat. Foarte puține sunt momentele în care mă simt așa, dar sentimentele pentru Ella mă fac să simt totul la superlativ.*
Richard: Jace, nu trebuie să te rușinezi. Am putut să observ cum o privești. Îți pot spune două lucruri. Din ce se observă din exterior, și ea pare să aibă aceleași sentimente puternice pentru tine.
Eu: Și care ar fi al doilea lucru ?
Richard: Al doilea este mai mult o prevenire. Să nu îndrăznești să îmi rănești puiul, că altfel va ieși foarte urât.
Îl pot înțelege pe Richard. Și eu cân voi avea o fetiță și vor fi băieți care să îi facă curte, și eu aș încerca din răsputeri să o protejez de probabilitatea unei inimi frânte.
Eu: Am înțeles domnule, o să am grijă să nu o rănească nimeni și voi încerca să nu o rănesc. Nu pot promite pentru că asta ar însemna o minciună,dar voi încerca cu toată puterea mea să nu o fac.
Richard: Okay atunci. Mulțumesc !
Eu : Nu. Eu vă mulțumesc !
***
Mă îndrept spre magazinul din apropierea casei. Ella mi-a spus că trebuie să îi vină menstruația și că are nevoie de tampoane și ciocolată. Nu credeam că o să ajung să îi cumpăr iubitei mele chestii de genul. Dar este normal și mă bucur că o pot ajuta, niciun bărbat nu ar rezista la chinurile prin care trece o femeie de-a lungul vieții. Tocmai din acest motiv, aprecierea mea față de femei este la un nivel ridicat. Și dacă vă întrebați de ce am zis pomenit termenul de iubită... De acum câteva săptămâni, formam un cuplu. Sper că nu va mai fi nimeni care să intervină în viața noastră. Bineînțeles că în fiecare cuplu mai există certuri și contrări, dar la noi sunt doar sub forma unor mici tachinări. Sunt recunoscător celui de sus pentru fiecare zi pe care mi-a oferit-o alături de îngerul meu păzitor. Nu știu ce am făcut ca să o merit, dar mă bucur că o am în viața mea și sper că nu se va sfârși prea repede. Dacă ar fi după mine, ea ar fi mama copiilor mei și soția mea, dar nu e bine și e prea devreme ca să îți planifici viitorul. Mă simt bine că eu reprezint pentru Ella primul sărut, primul iubit, primul partener în viața sexuală etc.