Allison's pov :Preaiubita mea fiică va împlini 18 ani în doar 3 zile. Am luat legătura cu Shane și Maria. Am ales de comun acord ca noi (eu și Richard) să îi spunem Ellei că nu putem ajunge la majoratul ei, pentru că avem un eveniment foarte important. Bineînțeles că asta a fost doar un pretext, pentru a o surprinde. Peste două zile, Richard și cu mine vom avea zbor către New Haven. Abia aștept să îmi văd puiuțul. Nu am mai văzut-o de mai bine de jumătate de an, cu excepția video call-urilor.
În ziua majoratului:
Sunt atât de fericită. Doar câteva ore mă mai țin departe de Ella. Abia aștept să o văd. Abia aștept să văd rochia pe care și-a ales să o poarte pentru această zi minunată.
Este ora 13: 55 și deja sala de bal este decorată și aranjată până la cel mai mic detaliu. Richard s-a dus să ridice tortul de la cofetărie, iar eu am luat aranjamentele florale. S-a făcut deja 17:15. Am terminat tot ceea ce mai aveam de făcut. Ne îndreptăm spre casa pe care am luat-o pentru Ella de majorat. Sper că îi va plăcea cadoul nostru... Ne schimbăm în ținutele elegante alese pe ultima sută de metri și încep să mă machiez. Am optat pentru un machiaj ceva mai îndrăzneț, dar nu pot spune că e prea strident, e chiar plăcut ochiului. O chem pe Sonia, o prietenă din acest oraș și o rog să îmi facă un coc elegant. Imediat cum Sonia termină de coafat cocul, telefonul lui Richard se aude puternic din living.
Richard: Ești gata ?
Eu: Da, hai să mergem.
Sonia ne urează distracție plăcută și iese din casă.
Eu: Stai ! Am uitat să mă dau cu parfum.
Richard: Ok, hai mai repede, copiii deja au plecat spre local.
Eu: Gata, hai să mergem !
Ieșim în grabă și ne urcăm în mașină. În mai puțin de 10 minute am și ajuns. Am avut noroc cu traficul aproape inexistent.
În momentul când am ajuns în sala pregătită pentru majoratul Ellei, am putut să observ că fata mea și-a făcut mulți prieteni. Pe unii îi știam, dar pe alții nu. Cred că cei pe care nu îi știu sunt de aici, probabil sunt colegii ei de facultate. Nu peste mult timp, Maria vine în grabă spre noi și ne anunță că în curând va veni și Ella. Așa cum mă așteptam, când îi observ prezența micului meu îngeraș, mai că îmi dau lacrimile. Rochia pe care și-a ales-o îi pune în evidență toate formele pe care le-a căpătat de la mama natură. Îmi amimtește de mine în tinerețe.Jace o ajută să își dezlege eșarfa din jurul ochilor. Ciudat, dar fetița mea încă își ține ochii închiși și mă doare când aud motivul pentru care îi ține închiși. Eu cu Richard stăm ascunși în spatele unor invitați, dar când aceștia se duc la locul lor, micuța mea ne observă . După ce ne-am îmbrățișat, au urmat multe ore de distracție în care am ciugulit câte ceva, am dansat, am băut și apoi am observat-o pe Ella cum privește fericită la focurile de artificii.Ella's pov :
Fiind atentă la focurile de artificii, nu am sesizat că Shane, Jace, Chase și Justin lipsesc. După ce micul spectacol a luat sfârșit, m-am îndreptat spre mama, vrând să o întreb dacă are idee unde se află cei patru crai de la răsărit. Nici nu apuc să o întreb că cei patru crai vin în trombă spre noi cu o mașină superbă - un Mercedes AMG G63. Geamul mașinii se lasă în jos și am putut să îl observ pe Shane la volan.
Shane: Ce faci surioară, îți place cadoul de ziua ta ?
Eu: P...poftim ? încerc să spun, cuvintele încurcându-se la mine în gură
Chase: Da, acesta este cadoul din partea noastră. Și vei mai avea parte de o surpriză. *imediat ce rostește ultimele cuvinte, scoate niște mici geamăte de durere din cauză că Shane îi oferă un cot între coaste*
Eu: Wow, vă mulțumesc mult tuturor ! Dar deocamdată nu mai am nevoie de alte surprize. Voi îmi sunteți suficienți. le spun ducându-mă să îi îmbrățișez.
Noaptea asta a fost una dintre preferatele mele. Am dansat, mâncat, băut și petrecut cu persoanele mele preferate, asta până când...