Capitolul 34

207 5 0
                                    


Maria's pov:

             Mă uit la ceas și văd că au trecut deja zece minute de când Ella se află în baie. Încep să mă îngrijorez și urc până în baia în care se află Ella, strigându-i numele. Când deschid ușa, un țipăt îmi iese din gât atunci când o văd pe Ella întinsă pe pardoseaua toaletei. Arcada îi sângerează și fața îi este foarte palidă. Fără să mai stau pe gânduri, îl sun pe Jace, dar din păcate nu răspunde. Nu mai insist și îl sun și pe Shane, dar același lucru se întâmplă și în privința lui, așa că sun la salvare și în mai puțin de șapte minute suntem deja în drum spre spital. Pulsul îi era stabil, dar era inconștientă.
          Ajunși la sala de urgențe, dau peste Lorenzo, colegul Ellei de muncă. Pe fața lui se putea citi cu ușurință îngrijorarea.
    — Ce s-a întâmplat ?
  — Nu știu... Am găsit-o leșinată în baie.
   — Stai liniștită, i se vor face niște analize mai amănunțite și vom vedea ce e înneregulă cu ea, bine ?
    — Bine, mulțumesc mult !
       În sfârșit, peste vreo două ore, primesc un mesaj afurisit de la Shane, în care îmi spune că nu poate vorbi și că o să mă sune peste câteva ore.

   Jace's pov :

           Am vorbit cu Shane și am picat de comun acord să aranjăm într-un stil romantic casa. Am făcut curățenie, am schimbat așternuturile patului, am fost la mall și am luat dulciurile preferate ale Ellei, un lănțișor din aur alb și un pluș absolut adorabil. Apoi, am aranjat camera noastră, am pregatit inelul de logodnă și într-un coșuleț am lăsat o mulțime de petale de trandafiri. Ce mai rămânea era să o sun pe Ella să văd când va veni. Chiar mi-a părut foarte rău să o văd supărată și dezamagită de mine... Căut prin agenda telefonică, observ că acum vreo cinci ore primisem un apel de la Maria...
         — Shane?
     — Da Jace ?
       — Am primit un apel de la Maria acum cinci ore...
      — Și pe mine m-a sunat, dar i-am trimis un mesaj în care i-am spus că o să o sun peste câteva ore, după ce terminăm ceea ce avem de terminat...
     — Okay, o să o sun pe Ella atunci.
     — Să o pui pe speaker.
    "Abonatul apelat nu poate fi contactat, vă rugăm reveniți."
       Hmmmm... Ciudat. Ea întotdeauna îmi răspunde la telefon. Doar în cele mai rele cazuri, nu îmi răspunde...
       — Bro, sun-o pe Maria. Sigur trebuie să știe ea ceva legat de Ella.
      — Acum o sun.
   "  Alo Shane ?" *vocea Mariei e cam supărată și am impresia ca am dat-o în bară cu ceva...*
    — Ce s-a întâmplat ? De ce ai vocea asta ?
" Pentru că sunteți niște idioți."
   — Ce s-a întâmplat ?
  " Ella e la spital."
       Doar atât mi-a trebuit.
     Simt cum mi-a picat cerul în cap.
      Cum naiba s-a întâmplat ?
  " Voi idioților veți avea de dat muulte explicații. Acum mișcați-vă acele funduri până la spital și tu, Jace, să aduci un buchet mare de flori, altfel nu vei mai avea moștenitori.; Bip-bip"
     — Nu pot să cred așa ceva... Dacă atunci când ne-a sunat, avea nevoie de noi ca să o ducă pe Ella la spital ? Off, cât de prost sunt!
     — Hai să lăsăm vorba și să mergem la spital !
  

He's changed Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum