Wstałam rano kierując się do szafy, następnie do łazienki i do kuchni. Nic nowego. Potrzebuje czegoś nowego w moim życiu, tak tak, ale przecież " po co? Jesteś taka idealna i ładna ", " no, to może w końcu znajdź sobie kogoś ". NIE. Mam już dość powtarzania w kółko tego samego dnia..
- Wiem! - wykrzyczałam do siebie. Olśniło mnie nagle.
*Dzwonienie*
❌ 🎥 🎙️ ➖
- halo?
- Heesung! Hej to ja. Masz czas dzisiaj?
- Dla ciebie? Zawsze! W parku o 15?
- Pasuje. Dobra to do zobaczenia!
- Pa!
---
gotowa czekałam już na heesunga w parku. Dzisiaj miałam dobry humor i miałam nadzieję, że nic mi go nie zepsuje. Ale sama jeszcze nie wiedziałam na co się pisze, sung zawsze coś wymyśli, po nim można się spodziewać wszystkiego. Raz zabrał mnie na łowienie ryb w zimie, zrobił ognisko na "tratwie" i miał ze sobą materac, a gdy zapytałam, czy to żeby było nam wygodnie, zaprzeczył "- nie, to dla naszych rybek żeby miały gdzie spać.". A na sam koniec przyniósł whiskey i karmił nim te biedne pół żywe ryby.. tak, to właśnie nasz kochany sung. Tak wspominając sobie zauważyłam chłopaka, który najwidoczniej próbował mnie wystarczyć.
- Yong! Dlaczego to zrobiłaś!
- Oppa, i tak by ci się nie udało! Mam dziś dobry humor. - zadowolona z siebie spojrzałam na niego.
- O-ppa? Ale do kogo ty mówiłaś? - chłopak zaczął się rozglądać po parku by kogoś tutaj zauważyć.
- Nie głuptasie! To ty jesteś Oppa!
- BHAHAHA ŚMIESZNE. - chłopak dalej był pewny, że zwyczajnie sobie z niego żartuje.
- skoro nie chcesz abym mówiła tak na ciebie, to nie będę.. - udawałam jakbym miała zaraz się rozpłakać, lubię go taką grą aktorską " prowokować ".
- Nie, nie! Możesz, ależ oczywiście. - był dosyć zmieszany i zdezorientowany.
- dobrze Oppa!
---
Leżę właśnie z sungiem na moim dwuosobowym łóżku i oglądamy film, chłopak zdążył już zasnąć, więc czemu by też nie iść spać?
Gdy wyłączyłam TV usłyszałam coś z dołu. Siedziałam nieruchomo ponownie nie wiedząc co robić. Może by obudzić Sunga? Niee.. niech śpi.
Po raz kolejny usłyszałam ten sam dźwięk. I nie zgadniecie.. był to ten sam dźwięk i w tym samym pomieszczeniu co wczoraj.. miałam wstać z łóżka, kiedy poczułam jak coś mnie złapało za kostkę, a następnie za ramię. Czy to jakiś głupi sen? Jeśli tak to chcę się obudzić. Miałam się obrócić i zobaczyłam..[POLSAT WIDZOWIE BAHAHA]
Jak się czujecie? Wszystko okej u was? Piszcie gdybym popełniła jakiś błąd bo nie sprawdzam rozdziałów. Miłego dnia/nocy <3
CZYTASZ
•𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒍𝒔•𝙈𝙞𝙣 𝙔𝙤𝙤𝙣𝙜𝙞
SpiritualLee YongJi - główna bohaterka opowieści o dosyć nie typowym charakterze. urodzona w Korei 22 latka pragnie spełniać marzenia. chciałaby tańczyć na ogromnych scenach przed publicznością jako taneczna solistka. Gdy pewnego dnia zobaczyła w swoim miesz...