Pov Heesung
Zadzwoniłem dzisiaj do Yong w celu spotkania. A konkretniej w celu wyznania jej uczuć. Zdaje sobie sprawę, że mogę tym zniszczyć naszą relację, ale moje uczucia do YongJi nie dają mi spokoju..
TIME SKIP*
Pov YongJi
c
zekam właśnie na Sunga w centrum parku. Kazał mi stać po drugiej stronie fontanny. Stresowałam się, ale nie wiem czym. Podczas rozmowy przez telefon można było po jego głosie wywnioskować, że coś ewidentnie jest na rzeczy. Usłyszałam kroki..
Stał po drugiej stronie fontanny.
- hej. - rzucił.
- hej. Przyjdziesz do mnie? - nie widzieliśmy siebie. Staliśmy po obu stronach fontanny odwróceni do siebie plecami. Oboje czuliśmy jakiś stres, panowała między nami napięta atmosfera.
- nie bez powodu do ciebie dzwoniłem o spotkanie.. - głos mu drżał.
- chciałem zapytać o coś dla mnie ważnego.- sung, tak się składa, że też bardzo wyczekiwałam tego spotkania nie bez powodu. Mów.
- byłam bardzo ciekawa, ale czułam, że jest to dla niego na tyle trudne, że nie mogę naciskać, a nie widząc go było mi ciężko wywnioskować co to może być.- wiesz.. spędziliśmy ze sobą kilka lat. Bardzo jesteśmy sobie bliscy. Zależy mi na tobie i zawsze byłaś dla mnie na pierwszym miejscu, byłaś jak siostra. Kochałem cię jak przyjaciółkę, jak własną rodzinę, ale zauważyłem, że od pewnego czasu to nie jest co samo uczucie.. - musiał zrobić chwilę przerwy, aby wszystko połączyć, a ja słuchałam.
- zacząłem mieć wrażenie, że się oddalamy przez to wszystko, ale się myliłem. Zacząłem zdawać sobie sprawę jak jest prawda, nie dopuszczałem jednak tych myśli do siebie, aby nic nie zniszczyć, a konkretniej naszych relacji..
...
- po pewnym czasie zacząłem myśleć o tobie coraz więcej i więcej, aż w końcu powiedziałem sobie jaka jest prawda..
...
- Kocham cię, Lee YongJi..
------
OHH YEA MAMY TO WIDZOWIE 🤯 MOŻECIE MI PISAĆ POMYSŁY BO JUŻ MI ZABRAKŁO TRCH 😢łapcie heesunga ❤️
CZYTASZ
•𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒍𝒔•𝙈𝙞𝙣 𝙔𝙤𝙤𝙣𝙜𝙞
SpiritualLee YongJi - główna bohaterka opowieści o dosyć nie typowym charakterze. urodzona w Korei 22 latka pragnie spełniać marzenia. chciałaby tańczyć na ogromnych scenach przed publicznością jako taneczna solistka. Gdy pewnego dnia zobaczyła w swoim miesz...