06

22 3 13
                                    

POV HEESUNG

Zaniemówiłem.. jak to? Bawi się w związki po czym po tygodniu wyznaje mi, że nie wie czy jest gotowa. No, niby trochę ją rozumiem, ale bardzo mi na niej zależy..

- ekhem.. ja pójdę już. Proszę, zrozum, ja nigdy nie byłam w związku, trudno mi jest się przyzwyczaić, potrzebuje czasu.. pa, kocham cię oppa! - wyszła.

***

Siedziałem w swoim pokoju i myślałem o Yong. Bardzo ją kocham, chcę ją mieć przy sobie.. czy jej zachowanie nie oznaczało zerwania..?

POV YONGJI

Dzisiaj nie mam co robić. Wszystko mnie przytłacza.. pójdę do sklepu po coś i będę zajadać smutki oglądając dramę jak to zwykle robię. Może to mi pomoże.

***

Siedzę w pokoju oglądając dramę i jedząc-.. nie.. no przyznam się.. pijąc alkohol. To do mnie zupełnie nie podobne. Że ja? I alkohol? Pff chyba w snach. No cóż, tak wyszło.

Siedzę na łóżku pijąc drugą butelkę wina.. będę miała kaca. Jeszcze się trzymałam, alkohol tak łatwo mi nie wchodzi, dopiero po 3 butelkach zaczyna działać. Korki wywaliło. Nosz ja nie mogę.. czemu akurat teraz?! Wyjrzałam przez okno, reszta ma pogaszone światła i jedynie widać co jakiś czas przez firanki cień z świeczuszką w dłoniach. Zapaliłam lampkę na baterię i piłam dalej, ale wolnymi i małymi łykami co jakiś czas.

***

Obudziłam się rano z ogromnym bólem głowy.. i na co mi to było? Otworzyłam lekko oczy gdy..-

- WOAH! KTO CO TU- – wtedy zrozumiałam że ktoś nade mną stał się we mnie wpatrywał.

- boże.. to ty? Co chcesz znowu? Może do dziwne, że się jakoś ciebie nie boję, ale przywykłam. Więc sumując, co cię tu sprowadza, może w końcu powiesz mi coś więcej niż: " potrzebujemy cię "?

- właściwie to tak. - zaczął, czego się nie spodziewałam. Słuchałam dalej..

----------

Heeey

I jak się podoba? Udostępni ktoś coś? ;3

Miłego wieczoru / dnia <3

•𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒍𝒔•𝙈𝙞𝙣 𝙔𝙤𝙤𝙣𝙜𝙞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz