6.rész

1.1K 30 0
                                    

Sara szemszöge

Mivel reggeli után nem tudtam mit kezdeni magammal így felöltöztem edzős ruhába ami egy rózsaszín sportmelltartóból és egy fekete feszülős rövid nadrágból ált. Amint kiléptem a szobámból egyből megkérdeztem egy őrt hogy hol tudok itt egy picit mozogni. Elvezetett egy elég jól felszerelt edzőterembe és kérésemre magamra is hagyott. Úgy másfél órát folyamatosan kocogtam a futógépen de mivel nem hoztam magammal telefont így nem tudtam zenét hallgatni közben így hamar meguntam. Ezután picit nyújtottam és elkezdtem felfedezni a többi edzőgépet. Kipróbáltam a legtöbbet így mikor megtaláltam azt amit legjobban tudok csinálni kikapcsoltam az agyam és csak arra koncentráltam hogy jól csináljam.

Lassan már végeztem mindennel, már csak levezetésként csináltam pár gugolást mikor elkezdtem érezni hogy valaki figyel.
-Tetszik amit látsz?-kérdeztem picit pimaszul tudva hogy senki nem érhet hozzám.
-Hát nem rossz a kilátás.-hallottam egy mosolygós hangot ami túlságosan is ismerős volt.
-Ohhh bazd.... mit csinálsz itt?-fordultam hirtelen Tomas felé.
-Téged kerestelek kis szivem.
-Hát megtaláltál. Mit szeretnél?-kérdeztem csípőre tett kézzel.
-Hát most a látottak után elég sokmindent.-mért végig perverzen.
-Hát azokból a képzelgésekből nem valósul meg semmi.
-Azt majd meglátjuk szépségem.
-Na de miért is kerestél?-kérdeztem egy kis kíváncsisággal a hangomba.
-Ohhh majd elfelejtettem kimozdulunk egy picit négyesben a barátaimmal szóval viselkedj rendesen.-mondta és már kezdett elmenni mikor utánna futottam.
-Várj már meg!-kiabáltam utánna.
-Mit szeretnél?-ált meg pár lépéssel elöttem.
-Mit kéne felvennem? És hova megyünk?-tettem fel a két legfontosabb kérdésem.
-Ohhh igaz is az egyik közeli szórakozó helyre megyünk szóval valami bulizósat de azért ne kurvásat.-mondta nemtörődön.
-Azt ugye tudod hogy még nem vagyok nagykorú így nem fognak beengedni.-néztem rá mint egy hülyére. Mondjuk az is ha egy ilyen fontos dolgot elfelejt.
-Nyugi édesem velem leszel így beengednek. Főleg hogy az enyém az a szórakozó hely.-mondta elég nagyképűen.
-Oké miszter mindenre van válaszom. Akkor az utolsó kérdésem mit kell tudni a haverjaidról?-tettem fel az utolsó kérdést miközben megindultam vissza a szobám felé.
-Csak annyit hogy ne merj kikezdeni egyikkel sem.
Csak vállat vontam és inkább elmentem zuhanyozni, hogy lemossam magamról az izzadságot. Miután ezzel végeztem egy törülközőben kilibbentem a szobámba hogy megcsináljam a hajam, a sminkem és persze hogy ruhát válasszak magamnak. A hajamat egyszerűen csak begöndörítettem és hagytam hogy hátamra és a vállaimra hulljon. A sminkemet sem vittem túlzásba egy egyszerű füstös sminket tettem fel egy halvány pirosas rúzzsal, a ruhám viszot picit kihívobb tekintve hogy egy elég mélyen dekoltált feszülős bőrruhát választottam ami alá nem tudtam melltartót felvenni így sajnos az nélkül kell mennem. Cipőnek meg egy egyszerű fekete nem túl magas sarkú cipőt választottam.

Mire kész lettem Tomas jött be az ajtómon és csak bámúlt rám mint aki nem látott volna még embert.
-És ha nem lettem volna még kész?-riváltam rá miközbem még egy táskát kerestem amibe el tudok tenni mindent amire szükségem lehet.
-Hát akkor nem is indultúnk volna sehová bár így is lehet hogy inkább lemondom.-nézett végig rajtam újból.
-Biztos hogy nem. Végre kimehetek szórakozni biztos hogy nem fogok itt maradni.-néztem rá mérgesen.
-Hát akkor indulás hercegnő mert a hintója már elő ált.-hajolt meg elöttem. Miközben mentem el melette fenéken csapott amitől megugrottam és reflex szerűen pofoztam is meg aminek láthatoan nagyon nem örült.
-Bocsi nem akartam.-próbáltam menteni a menthetőt. De van egy olya érzésem hogy hosszú estének nézek elébe.

Sziasztok remélem tetszett ez a kis rész. Tudom hogy régen volt már itt rész de nem akarok szabadkozni igazából semmi ötletem nem volt hogy folytassam de remélhetőleg tetszeni fog nektek amit próbálok majd szép lassan kihozni belőle😅😅 További szép estét/reggelt/napot ki mikor olvassa.❤

InvoluntarilyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt