7.rész

1.1K 29 1
                                    


Tomas szemszöge

Sara abba a bőr ruhába valami elképesztő, a dekoltázsa picit sok de mivel velem lesz így senki sem fog kikezdeni vele. Viszont jó hogy nem rakot magára hat kiló vakolatot és hogy nem néz ki úgy mint egy éjszakai pillangó. Viszont azért a pofonért még kapni fog a drágaságom.

Lassan oda érünk a szórakozó helyre amit már régóta én vezetek. Mikel a kidobók mind ismernek így gondtalanul sétáltam be a gyönyörű lánnyal az oldalamon. Egyből a VIP felé vettük az utat ahol már a belépés pillanatában láttam hogy az a két barom ott van és épp enyelegnek. Mikor már lassan oda értünk észre vett minket Ashton és elkezdett felénk mutogatni hogy a barátja is észre vegyen minket.

-Sziasztok. Mizu veletek?-kérdeztem meg a két lököttet hogy rám figyeljenek ne pedig az én kis menyasszonyomra. Hiába tudom hogy melegek és hogy együtt vannak attól még zavar hogy ennyire bámulják azt ami az enyém.
-Ohhh hali töki. Minden a legnagyobb rendben.-válaszol Michel mivel Ash még mindig a lányt nézte.
-Gyerünk már Ash ne bámuld nem látod mennyire kellemetlenül érzi magát szegény lány?-szólok rá Ashre mert még úgy is éreztem mennyire feszeng szegény hogy rá se néztem.
-Jaaaaj bocsi csak nem szokása Tomnak bemutatni a partnereit.
-Te hülye ő a menyasszonyom nem pedig a partnerem.-kezdek el röhögni mert nem így akartam közölni velük.
-Ohhhh..... várj mivan?-akadtak ki mind a ketten egyszerre.
-Igen szóval szeretném bemutatni nektek azt a lányt aki hátra lévő életemet meg fogja keseríteni.-mondom komolyan de a végére már nehéz volt vissza folytani a mosolyom, főleg hogy Sara olyan szemekkel nézett rám mint aki bármikor ki tudna nyírni.
-Sziasztok Sara vagyok. Ennek a gyökérnek a leendő felesége.-nyújtja a kezét a lány de helyette ölelést kap. Furcsa fejet vághattam mert a fiúk elkezdtek röhögni.
-Látnod kéne a fejed. Na csajszi már most imádlak.-röhög továbvra is Ash.-Amúgy Ashton vagyok de neked csak Ash, az a majom itt mellettem a barátom Michel.
-Örülök hogy megismerhetlek titeket. Legalább vannak normális barátaid.-fordul hirtelen felém Sara.
Na hát akkor kezdődjön az este. Egy pár kör pia után elég jó hangulat lett igaz Sara nem ivott annyit mint mi de azért látszott rajta hogy feloldódott. Picit szívtuk a fiukkal a vérét de azért mindenki kapott tőle is rendesen, bár azt elég jól fogadta hogy a két majom meleg és együtt vannak.

Lassan már haza kellene mennünk mert elmúlt hajnali 3 is de Sara lerángadta szegény Asht tánculni. Bár ha jobban belegondolok annyira mégsem kellett rángatni elég volt csak Saranak aranyosan ránéznie és már ment is.

Épp Michellel beszélgettem mikor hallottam hogy valakik nagyon vitatkoznak lent a táncolók között. Mivel féltem hogy történik valami a lánnyal inkább gyorsan lementünk megnézni hogy mi a balhé tárgya. Hát persze hogy Ash és Sara voltak a kör közepén kettő faszkalappal akik sokszor szoktak itt bulizni.
-Na mi van buzikám lecserélted a pasid erre a lutyóra?-röhögöt fel az egyik aki vágyik a halálra.
-Na mi van elég részeg vagy hogy ne érdekeljen milyen lukba dugod be a farkad?-szólt a másik halálra jelölt.
-Ohhhh nektek meg nincs jobb dolgotok mint hogy minket zaklassatok?-jérdezett vissza indulatosan a lány.
-Ohh nézd már egy lánynak kell megvédenie mert még erre sem képes.-röhögtek tovább.
-Ohh nézd valaki szívószállal fog táplálkozni ha nem húz el gyorsan.-szólok közbe mert már nem tudtam csak nézni ahogy bátják a barátomat és a menyasszonyom.
-Ki vagy te hogy megmond mit csinálhatok itt, nem te vagy a főnök.-röhög hangosan a gyökér.
-Igazad van egy senki vagyok csak a hely tulaja.-mondom egy ördögi mosolyal.
-Elnézést uram nem tudtam hogy a hölgy és az úr az ön vendége.-mondja mélyeket hajolva elöttem.
-Kotródj innen amíg még el tudsz menni és soha többet nem jöhetsz ide, a barátodra ez ugyan úgy vinatkozik.-néztem mind a kettőre .
-Rendben uram.-futottak ki az ajtón.
-Na drágám ideje haza menni, ennyi izgalom épp elég volt így estére.-néztem rá Sarára úgy hogy ellen sem tudott volna mondani mert már húztam is kifelé a kocsihoz ami már várt ránk. Beültünk és el is indultunk haza csakhogy út közben Sara elaludt így a feje a vállamon pihent. Mire haza értünk sem kelt fel így felkaptam menyasszony pózba és felvittem a szobájába ahol adtam rá egy kényelmesebb ruhát meg én is levettem a ruhám és egy alsónadrágba mellé feküdtem és már aludtam is a lányt ölelve.

Sziasztok remélem tetszett ez a rész. Nemtudom mikor hozom a folytatást de igyekszek vele.😊😊Jaaa és boldog Valentin napot mindenkinek!❤

InvoluntarilyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora