Merhaba sevgili okur;
Hikayeye başlamadan önce kurgunun nasıl çıktığından ve kitabın içerisinden neler olacağından bahsetmek istiyorum.
Çocukluğumdan itibaren fantastik evrenler benim için kafamı dağıtıp, düşüncelerimi özgürleştirdiğim mekanlar olmuştur. Bilgisayar oyunları, filmler, kitaplar her daim hayal gücüme ekleyebileceğim materyaller ile doluydu. Zaman zaman aklımda bir evren yaratmak, kendi hikayemi yazmak ve bu fantastik dünyayı insanlarla da paylaşmak gibi düşünceler olsa da hiçbir zaman bunu gerçekleştirmedim. Artık bunu değiştirmenin zamanı geldi...
Bu benim ilk kitabım; lakin son değil. Aklımda çok fazla fikir var. Farklı farklı evrenler, farklı farklı olaylar ve farklı farklı karakterler... Hepsini zamanı geldiğinde sizlerle paylaşmak istiyorum. Önceliğim ise bence fantastik evrenlerin olmazsa olmazı: Ejderhalar! Çok fazla türü olan bu fantastik yaratığı çok severim. Ejderhalar ile ilgili bir kurgu yaratırken dozunu iyi ayarlamam gerektiğini biliyordum. Çünkü sadece ejderhalar olan bir kurgu bir zaman sonra sıkabilir, okuyucuyu koparabilirdi. Keza az da olursa yeterli etkiyi veremeyebilirdi. Aklıma en iyi yatan şekliyle dozunu ayarlamaya çalıştım.
Büyü kullanımı için de bu geçerli oldu. Çok göze batacak şekilde değil, son derece dozunda. Ve tabii büyünün sıradan bir şekilde yapılması yerine uzun zamandır aklımda olan bir yöntem ile yapılmasını istedim, umarım hoşunuza gider.
Fantastik evrenlerin bence olmazsa olmazlarından bir tanesi de haritadır. Ne yazarsam yazayım, tek kitaplık bir kurgu ya da seri, her zaman evrenin haritasını oluşturacağım. Elbette bu kitapta da harita mevcut. Çok fazla gereksiz şeylerle doldurmak yerine hikayenin geçtiği yerleri işaretledim. Bölümlere haritayı ekleyeceğim ki olaylar nerede gerçekleşiyor, karakterimiz nerede diye kolayca takip edebilirsiniz.
Son olarak da merak etmeyin elimden geldiğince bölümleri hızlı yayımlamaya çalışacağım. Duygu ve düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.
Keyifli okumalar!
***
18. yaş gününde Egher, ay ışığının içeri süzüldüğü mağaraya adımını attığında ne ile karşılaşacağını bilmiyordu. Uzun zamandır kimsenin açamadığı bir geçidi etkinleştirip farklı bir evrene adımını attığında burasının, aklındaki sorulara cevap vereceğini düşünüyordu. Beklemediği şeyleri öğrendiğindeyse kim olduğunu keşfedecekti.
Öğrendiklerini kabullenmeye başladığı sırada karşısına çıkan Leliel, güçlerini nasıl açığa çıkaracağını ve bunu nasıl kullanabileceğini gösterecekti. Yeni dostluklarla birlikte kendisini yeniden tanıyan Egher için hayat normale dönüyordu. Tek bir problem dışında. İmparator Jordu, Egher'in ölmesini istiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatların İmparatorluğu
Fantasy18. yaş gününde Egher, ay ışığının içeri süzüldüğü mağaraya adımını attığında ne ile karşılaşacağını bilmiyordu. Uzun zamandır kimsenin açamadığı bir geçidi etkinleştirip farklı bir evrene adımını attığında burasının, aklındaki sorulara cevap verece...