Diana
Otvaram oči pospano. Dohvatim telefon i vidim da je već dva sata
Glavobolju da ni ne spominjem. Ustajem i tuširam se da bi došla sebi u četiri sam se dogovorila da se nađem sa Mihajlom nešto oko Valerije.
Izlazim iz kupatila i ugledam Nikolu kako čisti staklo pored sanka.
Hej. - Javim mu se a on me nekako čudno gleda
Ustala si?
Da, glava me ubija nije za mene da pijem toliko. Kako se to desilo? - Pokažem na komade stakla koje kupi.
Razbila si čašu sinoć... - Kao da to nije jedino sto sam uradila.
Jao izvini mora da sam bila ne moguća.
Uredu je nije strašno, brzo si zaspala. - Dok smo pili kafu vladala je neka čudna tišina. Šta mu je?
Idem ja. - Klimnuo je glavom i ja sam otišla.
Ubrzo sam bila kod Mihajla. Sa vrata me je napao pričajući o Valeriji.
Doneo nam je piće i kako se razmlatao rukama čaša je pala na pod.
Mojom glavom je proletela slika Nikole i mene kako se ljubimo, on me odgurava i ja ga pitam zašto neće da spava sa mnom, šta one nemaju a ja imam.
Prebledela pogledam u Mihajla.
Šta je bilo?
Do guše sam u govnima.
Ne plaši me šta je bilo?
Poljubila sam Nikolu...
Au... - Ispričam mu sve
Pa očigledno ima tu nešto.
Ima, kako da nema. Ima to što sam ja koza sa pilećim mozgom!
I kakvo je to pitanje bilo, mogu večeras ovde da prespavam?
Ne
Ne?
Moraš da se suočiš sa svojim problemima.
Moje probleme nije imao ni Nikola Tesla. Ubeđena sam da bi mi lakše bilo da ih je on izumeo lično.
Ne preteruj.
Ma šta bre da radim on se očigledno pravi lud sad mi je jasno njegovo ponašanje. Aaaa... - Kad sam se malo smirila potražila sam stan. Našla sam ga iz prve za divno čudo. Samo da padne dogovor sa vlasnikom i sprečena sam da sledeći put ne daj bože ne kleknem pred njim.
Ulazim u stan kad tamo Stefan i Tofani i to se drže za ruke.
Oho...
Sad su mi rekli... - Govori Nikola
Pa to je divno. Čestitam, Nikola je odličan advokad za savete kad se budete popičkali... - Našalim se. Volela bi da je Nikola odgovorio na moje pitanje sinoć.
Ne izgledaš mi baš nešto srećno. Sinoć si me zvala zapravo čula sam tvoju glasovnu poruku ali nisam nista razumela
Glasovnu poruku? - Bože ima li kraja mojim mukama ? Pustila je glasovnu na glas.
Zašto mi nije odgovorio na pitanjeeeee, zastoo, jaaaa jaa sam ga poljubila on se tako dobro ljubiiii - Uhvatim se za glavu
Mi ćemo biti najbolji drugari do kraja života i tačka... - Molim te reci da je tu kraj.
A daa, Nikola...- I tu je bio kraj. Odma sam pogledala u Nikolu koji je već gledao u mene.
Izvini, bila sam tako pijana nisam imala pojima šta radim čak se i ne sećam svega. Nisam htela da te poljubim, mislim... Mislim nisam htela ni da spavam sa tobom...
Spavala si sa Nikolom? - Ubacuje se Tifani
Nisam spavala sa njim! Samo sam ga slučajno poljubila... - Moje reči nemaju veze sa vezom, izgubila sam se skroz.
Uredu je to je bio samo jedan poljubac razumem. Ništa bitno... - I tu sam zatrokirala ali meni je bilo bitno.
Vas ni na minut ostaviti same. - Nasmejali smo se svi ali taj osmeh kao i svaki naredni te večeri sam odglumila. Kad su svi otišli ostala sam sama sa Nikolom u tišini.
Nikola ...
Hmm
Stvarno ti taj poljubac ništa nije značio?
Nije opusti se bilo pa prošlo
A ako bi te poljubila sad?
Molim? - Upitao me je krajnje zbunjen.
Ako bi te sad poljubila da li ti i taj poljubac ništa ne bi značio? - Gledala sam ga očekujući odgovor.
Ne bi mi značio. - Izblefirala sam osmeh.
Našla sam stan...
Stan?
Neću više da ti smetam
Ne smetaš Diana.
Pokupiću stvari sutra i otići prespavaću danas kod svojih nisam ih videla od razvoda.
Dobro. - Rekao je a ja sam pokupila torbicu i izašla iz stana. Trenutno se osećam tako jadno... Kajem se što sam toliko popila. Krenula sam niz hodnik...
#Mislim da je to to od delova za danas mada kod mene se nikad ne zna...🤣 Uživajte. 🥰😘