Došla sam kod mojih roditelja i pokušavala da preživim večeru. Nakon večere izašla sam malo da prošetam i razmislim o mom životu. Šta ću sad? Kuda ću sad. Juče sam lagala Nikoli da sam našla stan samo da bih pobegla od njega. Gledala sam stanove ali ni jedna mi ne odgovara. Takođe opcija da se vratim ne dolazi u obzir osim toga planiram da prodam kuću gde smo Ognjen i ja živeli.
Nalazim se na jebenom početku isto kao i kad sam pobegla. Kad sam išla Nikola se zabavljao sa nekom devojkom a ja sam se osećala kao pred pucanje, uhatila sam Ognjena za ruku i pobegla glavom bez obzira i šta me dođavola sprečava da to ne uradim ponovo?
A da zajebala sam se prvi put... Verovatno bi i ovaj...
Ali Nikola očigledno ne oseća Ništa prema meni a ja se raspada i pucam sa svih strana polako....
Nikola N
Nakon dugog razgovora sa Stefanom svatio sam da sa kreten ali to nije bilo ništa novo za mene.
Kažeš mi da ste se poljubili i da si se ti pravio da nije bio ništa!? - Mislio sam da se ne seća
I rekao si joj da ti to ništa ne znači? - Lagao sam da ne bi pokvario naš odnos kad smo se ovoliko priblizili jedno drugom nakon toliko godina.
Da
Pa ti si glup...
Hvala na komplimetnu.
Dobro recimo da te ona stvarno ne voli. Zar ti nemaš reputaciju nekog zavodnima, majku mu zavedi je!
Diana je drugačija. - Uhvatio se za glavu i zaćutao da i meni dođe da uradim isto. Ali ne želim da pokvarim odnos između mene i nje ne sada kad je konačno tu. Uredu je sve dok je blizu mene.
Diana
Nakon spavanja, ako ovo uopšte mogu da nazovem spavanjem jer sam celo veče provela u mozganju štaću trebalo je da se vidim sa Stefanom zvao me je juče da moramo da razgovaramo.
Našli smo se u jednom lepom lokalu.
Ne izgledaš najbolje... - Zaključuje Stefan gledajući me
Nisam se naspavala.
Aha, pa da pređem na stvar. Nikola... - Stao je kao da pokušava da formuliše rečenicu u glavi.
Nikola... Šta?
U kakvom ste vi trenutno odnosu?
Ja sam Nikoli drugarica.
A on tebi?
Drug.... Ne razumem pojentu ovoga.
Nikola se mnogo promenio od kad si otišla...
Primetila sam, previše je hladan... - I to me nervira, pobogu poljubila sam ga mogao je da da bar neke znake života. Ponašao se kao da je to sasvim normalno da uradim ja, da uradi bilo koja...
Da odličan je glumac.
Molim?
Ništa ne želiš li još nešto da popiješ.
Ne - Promenio je temu ali nisam ni ja insistirala. Ubrzo sam bila kući i planirala sam malo da odspavam ali devojka su me zvale u klub. I nekako sam pristala.
Obukla sam kratku crnu haljinu uz teleo sa otvorenim leđima, stike, torbica, nakit i uvila sam kosu. Davno se nisam ovako sredila.
Nikad nisam bila bolje sređena a nikad mi život nije više bio u haosu.
Tifani nam je rezervisala separe, kako je izjavila ona slavi jer je sa Stefanom. Na kraju je uvela i Valeriju u društvo jer joj se svidela. Bilo je ovo žensko veče sve dok Tifani nije videla kako u jednom od separea sede Mihajlo, Stefan i Nikola. I dok neka plastična barbika nije sela pored Stefana.
Jeba ću ima mater svima!
Smiri se otkačiće on nju videćeš. - I tad sam videla kako je ta plastična barbika popila ispalu od Stefana i prebacila se na Nikolu.
Vidiš Diana je bila upravu... - Govori Valerija ali meni krv ključa. Jebemu mater pa ja sam deset puta bolja od nje!
Našla jedinog slobodnog takve su klasične sponzoruše idu od jednog do drugog. - Kaže Tifani i moj plan za budućnost mi se stvori pred očima.
Odlučila sam šta ću dalje. - Kažem dok popijem šestu tekilu od kad smo došle ovde.
Šta? - Upitaju zbunjeno.
Biću sponzoruša. - Gledaju me krajnje ozbiljno a ja prasnem u smeh. Mislim da me je malo uhvatilo nisam davno pila.
Mislim da nisi ti za to.
Koji? - Kažem i šaram pogledom po klubu.
Šta koji.
Na koga mi pokažeš prstom danas sa njim provodim veče.
Ti nisi normalna.
Ajde ili ću ga sama naći. - Smejemo se ko lude.
Dobro, uuu koji komad on. - Pokaže mi na momka koji zauzima separe pored Nikolinog. Čini se i da se znaju.
Krećem. - Ustajem i tek sada svatim da nemam baš ravnotežu i krećem ka liku kojeg mi je Tifani predložila.
Uzimam čašu sa stola i kao slučajno polijem neku devojku koja je bila pored tipa. Ona besna ustaje a ja se izvinjavam i ona odlazi do toaleta a ja umesto da sednem pored njega omašim i sedam mu u krilo.
Ti baš odma na stvar? - Pita me dok mu sedim u krilu.
Ja sam uvek bila direkna. - Skrenem pogled ka curama koje se valjaju od smeha.
Nema ni imena?
Nova sam u ovome obično se prestave? - Gleda me malo začuđeno pa počne da se smeje.
I nisi mi izgledala kao devojka za jednu noć.
A ne nisam to! Ja sam od danas sponzoruša.- To sponzorusa naglasim glasnije.
Dakle treba da ti platim za tvoje drustvo?
Zašto bi? - Nasmeje se lik mojoj gluposti.
Puno si popila kako se meni čini.
Nisam samo osoba koja se meni sviđa pada na sponzoruše. - Nasmeje se. Idalje sedim u njegovom krilu što je malo čudno jer lik ne može da dođe sebi od smeha.
Zovem se Nikola ti?
Ma daj... Od svi ja ubodem Nikolu, a inače ja sam Diana...