3

2.8K 130 8
                                    

Sledećeg dana sam ustala sva ukočena. Spavala sam na kauču. Rano sam ustala pa sam skuvala kafu i izašla na terasu. Pogledala sam ka Nikolinoj kući i videla njega kakao pije kafu takođe. Ubrzo je video i on mene.

Zar ti nisi ona koja spava duže?

Zar ti nisi isti taj slučaj?

Bio bih da imam normalan krevet.

Isti slučaj. - Nasmejemo se

Dođi do mene šta se dovikujemo - Uzmem svoju kafu i odem kod njega. Prošla sam kroz kapijicu koja je delila naše dvorište.

Kad smo bili mali stalno bi bili zajedno on bi se kod mene ponašao kao kod njega kući isto tako i ja kad smo kod njega. Tako smo i došli na ideju da živimo zajedno posle.

Gde si odlutala? - Nasmejem se i sednem pored njega.

Tu i tamo. Nije da nemam o čemu da mislim. - A ipak sam skoro i zaboravila.

Žao mi je... - Rekao je te ustao sa stolice i naslonio de na ogradu terase.

Zbog čega? - Upitala sam ga pomalo zbunjena.

Zbog svega... Ja sam kriv... - Prekinem ga.

A kako si ti to mogao biti kriv? - Ustanem i ja sa stolice i dođem do njega pokušavajući mu uhvatiti njegov pogled ali uzalud gleda u daljinu.

Da vas nisam upoznao i...

Molim te ne lupaj gluposti!

Ali ja... - Prekinem ga

I ja da nisam otišla ti bi bio advokat poznatiji od mog muža pa opet.... - Sad on mene prekine naglim okretom ka meni

To je drugo...

Molim te prestani. Posvađaćemo se a to svakako ne želim. Nismo se videli tako dugo i sad ćemo se svađati?

Ne... Izvini.... - Seli smo i u tišini popili kafu. Ne znam valjda su reči bile suvišne.

Ipak nije bila to ona  neugodna tišina... Oboje smo uživali u tišini. Ili je samo meni prijalo što nakon toliko dugo vremena opet imam osobu pored koje mi je uredu i da samo ćutim.

Sedeli smo još malo u tišini kada ju je Nikola prekinuo.

Nego da li mi možeš malo bolje objasniti situaciju sa mafijašom? - Klimnem glavom pa uvučem vazduh u pluća.

Bilo je to pre par godina. Obično se ne bavim takvim slučajevima ali on je drug nekog Ognjenovog druga. A i bio je čist taj put...

Taj put?

Da, pre toga Bog zna... - Nasmeje se

Pristala sam kad sam utvrdila da nije kriv i da mu je namešteno. Naravdno pobedila sam na sudu i sve se završilo bez veće buke.

Pretpostavljam da su se ti koji su mu smestili uplašili i da je zbog toga prošlo glatko... - Klimnem glavom

Da ali... Ali čoveku sam se svidela...

Svidela? - Nasmeje se a ja napravim ljutu facu.

Otkud znam ili sam mu se svidela ili mu je normalno da na žene troši brdo para ili me je jednostavno želeo u krevetu otkud znam.... - Namrštio se na ovo zadnje

Spavala si sa njim?

Ne!

Dobro ne viči.... Samo pitam...

Gluposti pitaš.... - Prošaputam ali čuje

U čemu je onda problem?

Kupovao mi je skupe poklone od kuća do jahti, nakita i nekakvih gluposti. Nisam ništa prihvatala i rekla sam mu da ću ga ako se ne skloni tužiti za uznemiravanje. Nakon nekog vremena je odustao ali moj dragi ima dokaze da sam smutila nešto na suđenju za njega i da sam bila sa njim....

Kakve dokaže konkretno ima?

Jednom me je pozvao klijent da se nađemo u restoranu ali to nije bio klijent nego on... I kad mi je kupio jahtu nije da je nisam videla... Uglavom ima slike i verovatno i ljude koji bi potvrdili njegove laži.

A što se tiče toga što si navodno smutila?

Alibi...

Molim?

Nije imao alibi... Snimak kamere je bio previše mutan kad se zaustavio na bezinskoj pumpi a devojku koja je bila sa njim nisam mogla da nađem pa je druga potvrdila da je ona bila sam njim.

Ovo će biti problem...

Znam - Kažem pa se naslonim na naslon stolice.

Obično igraš po pravilima šta ti bi da ovog puta ne uradiš tako?

Ognjen... Mogla sam da produžim suđenje ali on je insistirao da što brže to rešim i da nema štete kad i onako nije kriv. - Utao je i besno šutnuo stolicu koja je preletela ogradicu i završila u mom dvorištu.

Smiri se...

On je ovo sve jebeno isplanirao! Samo se igrao sa tobom od početka. - Možda...

Nek sam proklet ako mu dopusti da ovo ovako prođe. - Smirivala sam Nikolu jedno vreme. Nisam ni primetila kad je vreme prošlo.

Moram ići. To je i onako manje više sve. Ostaću ovde još malo dok ne sredim neke stvari, a ne planiram da još jednu noć provedem na kauču.

Ostani kod mene. I onako smo pre živeli zajedno. Sem toga sve stvari su ti idalje tamo. - Nasmejem se

Ma naćiću nešto ja...

Ako se predomisliš. Dobro došla si i u četiri ujutru. - Nasmejemo se

Idem sad...

Vidimo se. - Zagrlimo se i ja odlazim prvo do kuće mojih roditelja da se spremim.

Nikola i ja smo imali toliko lepih uspomena da mi suze na oči idu kad se samo prisetim. Toliko toga smo prošli zajedno. A ja sam otišla sa Ognjenom.

Iskreno tada sam mislila da je to najbolje... Ne, tada sam mislila da je to jedino rešenje.

Ognjen je bio gospodin savršeni. Prvi zbog kojeg mi je srce brže kucalo...

Nasmejem se sama svojim lažima.

Zapravo pojurila sam Ognjenu da bi se odlepila od Nikole. Nikola je bio moj prijatelj ali.... Nikad samo prijatelj.

Bio mi je brat, najbolji prijatelj, otac, majka ali nikada dečko. A lagala bih kada bih rekla da to tada nisam silno želela....

Zato sam i otrčala Ognjenu da se otreznim od njega. Zato sam se i posvađala sa Nikolom. Da bih konačno prodisala...

Ali sve je to ostalo u prošlosti. Na kraju sam zavolela Ognjena čini mi se i više nego što je zaslužio....

Pokupim po šta sam došla i krenem...

#Novi deo, uživajte 🤍

Moj advokat 🔚Where stories live. Discover now