𝙈𝙚𝙧𝙝𝙖𝙗𝙖𝙖 𝙪𝙢𝙖𝙧𝙞𝙢 𝙞𝙮𝙞𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯𝙙𝙞𝙧.
𝙃𝙚𝙢𝙚𝙣 𝙠𝙪̈𝙘̧𝙪̈𝙠 iki 𝙗𝙞𝙡𝙜𝙞𝙡𝙚𝙣𝙙𝙞𝙧𝙢𝙚 𝙮𝙖𝙥𝙞𝙥 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢𝙚 𝙜𝙚𝙘̧𝙞𝙘𝙚𝙢 :)
1. -(𝙠𝙖𝙧𝙖𝙠𝙩𝙚𝙧 𝙞𝙨𝙢𝙞)-. 𝙊 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙠𝙩𝙚𝙧𝙞𝙗 𝙜𝙤̈𝙯𝙪̈𝙣𝙙𝙚𝙣 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙩𝙞𝙢𝙙𝙞𝙧𝙧.
2. 𝙉𝙖𝙧𝙘𝙞𝙨𝙖𝙖 𝙤𝙡𝙖𝙧𝙖𝙠 𝙀𝙢𝙢𝙖'𝙮𝙞 𝙍𝙚𝙢𝙪𝙨 𝙤𝙡𝙖𝙧𝙖𝙠 𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙬'𝙞 𝙠𝙪𝙡𝙡𝙖𝙣𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙫𝙚𝙚𝙚 𝙗𝙪 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙬𝙤𝙯𝙝𝙤𝙬𝙜𝙨𝙤𝙬𝙫𝙨𝙞𝙬𝙬𝙤𝙨𝙝𝙦𝙤 𝙨̧𝙞𝙢𝙙𝙞 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢𝙚 𝙜𝙚𝙘̧𝙚𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙞𝙯 :)~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Narcissa-"Bayan Black soruya cevap vermek ister misiniz?"
Profesör Horace'ın sesi beni kendime getiren şey oldu.Dersin başından beri -yaklaşık 25 dakikadır- camdan dışarı bakıyor,kağıda bir şeyler karalıyordum.Ablamın bir bulanıkla sevgili olduğunu daha yeni öğrenmiş ve ailem -özellikle halamdan- çok hoş olmayan uyarı mektupları almıştım."Soruyu bir daha alabilir miyim,profesör?"
Dedim bıkkın bir sesle"Bayan Black soruyu elbet tekrarlarım ama dersle bağlantınızı koparmayın.Sorum şuydu Amortentia gerçek aşk yaratabilir mi?"
"Hayır efendim,sadece ikisiri veren kişiye karşı bir saplantıya yol açar,ama gerçek aşk yaratamaz bu mümkün değildir"
Dedim aynı bıkkın ses tonuyla,bütün sınıfın -özellikle son günlerde- beni dikkatle dinlediğine emindim,çünkü hepsi Andromeda ile ilgili ağzımı yoklamaya çalışıyordu."Harika Bayan Black,evet doğru aşk iksiri yani 𝚊𝚖𝚘𝚛𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚊 aşk yaratamaz saplantı yaratır, Slytherin'e 5 puan."
Dedi gereksiz neşeli sesiyle"Ve korkarım dersimiz bitti sevgili çocuklar"
Deyip asasını alıp sınıftan ayrıldı,herkes yavaş yavaş sınıftan çıkıyordu ve yılışık,gıcık,yakışıklı böcek yanıma geldi 𝙻𝚞𝚌𝚒𝚞𝚜 𝙼𝚊𝚕𝚏𝚘𝚢.
Yanıma geldiği sırada sınıftan çıkıyordum ve benle birlikte yürümeye başladı."Nasılsın Cissa"
"İyiyim Malfoy"
"Sağol bende iyiyim"
Dedi o saçma bir şekilde flörtöz olan sesiyle
"Sorduğumu hatırlamadım Lucius""Hadi ama Narcissa eninde sonunda benimle sevgili olacaksın,ben istediğim şeyi alırım-"
Daha cümlesini bitiremeden kafasına iksir kitabıyla vurdum.Ve daha sonra Slytherin ortak salonuna doğru gitmeye başladım.Giderken kendi kendime söyleniyordum:
"Yüce Salazar kendini ne sanıyor bu sarışın böcek,onla çıkacağıma ölürüm.Hem ne bok var sürekli peşimde-"Cümlemi bitiremeden arka taraftan bir ses duydum ve arkamı döndüm.
"Kim var orda?"-Sirius-
"Lanet olsun James şu pelerini düzgün tut"
"Çalışıyorum Sirius ama 4 kişiyiz ve hiç biriniz yardımcı olmuyorsunuz"
"Eğer bizi görürse parçalara ayırabilir ve aracımıza ulaşamayız"
"Bizim amacımız ne patiayak neden kuzenini takip ediyoruz?"
"Sevgili aylak fark ettiysen az önce Lucius Malfoy'un kafasına vurdu ve arkasından söylendi,sence neden?"
"Bilmiyorum Sirius ama sessiz olmazsak duyacak-"
-Narcissa-
Sese doğru asamı kaldırarak gittim ve muhtemelen konuşan birinin lafı yarıda bölündü çünkü ses kesildi.Asayla etrafı yoklarken asanın ucuna bir pelerin takıldı,pelerini kaldırdım ve karşımda duran manzara çok şeydi;Beklenmedik"
"Yüce Salazar sizin burda ne işiniz var"
Dedim hafif şaşkın ve sinirli bir sesle."Rahatsızlık için üzgünüz falan filan kuzen ama bize anlatman gereken bir şey var"
Dedi kuzenim Sirius."Ne anlatman gerekiyor ve neden görünmezlik peleriniyle izlemek yerine gelip direkt bana sormadınız?
"Ortalığa sessizlik çöktü"
"Cissy ciddi olamazsın,söylemezdin ki"
Dedi Sirius.
"Soracağınız şeye bağlı"
Çapulcular kendi aralarında bakıştılar.Büyük bir ihtimal kimin soracağına karar veriyorlardı.Ama Narcissa bir şey farketti,Remus doğruca Narcissa'nın gözlerine bakıyordu.Ama Cissy ona bakınca gözlerini kaçırdı.Ama ona bakması hoşuna gitmişti.
En sonunda James çıktı ve dedi ki;
"Sevgilin Malfoy'a neden vurduğunu merak ettik de"
Bu cümleyi duyduğumda nedensizce gülmek istedim,gerçekten bizi sevgili mi sanıyorlardı?
"Kafasına vurdum çünkü o yapışkan biri"
"Veee?"
Dedi James,bunun anlamı sevgili olup olmadığımızı merak ettikleriydi."Hayır onla çıkmıyorum ve çimdi gidiyorum"
Ve arkamı dönüp ortak salonun olduğu zindanlara doğru gittim.
-Remus-
"Hayır onla çıkmıyorum ve çimdi gidiyorum" demişti Narcissa bu kafamın içinde yankılandı,gerçekten Malfoy ile çıkmıyordu,Remus bunun nedenini bilmesene içini bir sevinç dalgası kapladı ama bunu arkadaşlarına söylemeye henüz niyeti yoktu çünkü kendi daha yeni 𝚏𝚊𝚛𝚔𝚒𝚗𝚊 𝚟𝚊𝚛𝚖𝚒𝚜̧𝚝𝚒 Narcissa'ya olan aşkının.
Veeee birinci bölüm sonu.Umarım beğenirsiniz <33
Bölüm kısa oldu ama diğer bölümler uzun olacak hehe :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You deserve to be loved Remmy |Devam ediyor
WerewolfMerhaba bu benim ilk hikayem arada saçma yerler varsa özür dilerim. Fotoğraftan anlayacağınız üzere RemCissa üzerine olacak. Gerçek hikayeden aşırı uzak olacak çünkü RemCissa gerçek hikaye ile uyuşmayan bir ship. İyi okumalar dilerim :) Yorumlarınız...