Uzun bir aradan sonra devam 🥹🫠
Başlık alakasız ama olsn
-Dumbledore-
Yarım saat önce Slytherin binasının öğrencilerinden biri olan Lucius Malfoy baygınlık geçirdiği için revire kaldırıldı ve olayı sorduğumda iki öğrencinin düellosu sonucu olduğunu öğrendim.
Revire gittim ve diğer öğrenciyi bulmaları için Minevra ve Slughorn'u görevlendirdim.Revire geldiğimde Madam ağrı kesici bir ilaç vermişti Lucius Malfoy'a.
Yanına gittim ve nasıl olduğunu sordum acıdan öldüğünü ve bunu yapan kişiden intikam akacağını söyledi felan.Diğer öğrenci geldi,kim gelse beğenirsiniz?
Afra evet.
Afra Rosner (soy isim sallama) Slytherin binası öğrencisi olan yıllardır böyle vakalarına alışık olduğumuz Afra.
"Rosner,otur şurdaki sandalyeye"
Dedim ve ayağa kalkıp ikisininde karşısına geçtim -Malfoy hala hasta yatağında yatıyor-
"Yaptığınız cezasız kalmayacak bunu biliyorsunuz"
Kafalarını salladılar
"Birbirinize bu denli zarar vermek-"
Afra lafımı böldü ve söze atladı
"Üzgünüm profesör ama zarar gören o oldu ben intikamımı aldım"
Afra işte.Alışışım böyle olmasına ama karşısında okul müdür var.Ben.
"Lafımı bölmeyin bayan Rosner."
"Tabi efendim"
"Dediğim gibi birbirinize bu denli zarar vermek kesinlikle yasak.Olayı anlatın bana"
Afra'dan kısaca olayı dinledim-Lucius acıdan öleceğine dair bir şeyler söylüyordu-,anlamak zor olmadı.
Afra haklı olabilirdi evet ama kesinlikle çözümü şiddet olamazdı.Hiç bir şeyin çözümü şiddet değildir.Ceza alması gerekiyor ikisininde,Malfoy'un yaptığı hat safhada bir suç.Afra ise bunu devam ettirip kendi kendine ceza aldı."Hiç bir şeyin çözümü şiddet değildir Bayan Rosner.Bay Malfoy'un yaptığı bu alçakça hareket doğrudan bana bildirilmeliydi"
Afra cevap verdi;
"Evet profesör,ama bu şerefsizin yaptığı şey akla hayale sığmaz derecede alçakça.Ve kendimi durduramadım,bir daha olsa bir daha yaparım.Cezamı kabul ediyorum."
Malfoy hala sızlanıyordu ama Madam ona ağrılarını tamamen geçirecek bir iksir vermişti.Malfoy sonuçta,babasıda böyleydi bunun.
"Aynı binadasınız bu yüzden Slytherin'den -80 puan.Ayrıca Bay Malfoy okul kapanana kadar biçim değiştirme sınıfını temizleyecek.Bayan Rosner'e gelirsek,1 hafta boyunca iksir sınıfını temizleyecek.
Anlaşılmayan bir şey var mı?"İkisi aynı anda -Afra ile Lucius-;
"Yok"
"Güzel.Bayan Rosner siz ortak salonunuza gidin,Bay Malfoy ziyaretçileri ile burda bekleyecek ve sonra,yarın sabah çıkabilir."
Afra ortak salonuna giderken -İlahi bakış açısı-
Asla normal durmayan Afra yolda yürürken 3 kişiyle kavga -sözlü- etti ve sonunda salonuna geldi.
Yatakhanesine çıkıp ödevlerini bitirdi ve direkt olarak kitap okudu.
Bu kız normal kitap okumadığından yine ve yine fantezi kitabı okuyor.
-Afra'nın gözünden-
"Bu kitapları yazarken yaptıklarını mı yazdılar yoksa düşündüklerini mi lan"
"Kendi kendime yapacağım en iyi aktivite artık ne olsa ki"
"Resim çizcem hehe"
Kalktım ve boya aldım veeeeee Narcissa'nın yastık kılıfını boyamaya karar verdim.Çünkü güzel ve beyaz.
Aynı yatakhaneye kalmanın faydaları.
-2 saat sonra-
Narcissa kapıyı çalmadan içeri girdi her zamanki gibi
Cissa'm aşko kapıyı çalsaydın,ya sevgilimle olsaydım
Sevgilin aşağıda kıtlıktan çıkmış gibi domates suyu içiyor Afraşk'ım
Bi dakika-
Narcissa bunu söyleyince korkuyla birbirmize baktık
Aynı anda bağırdık
"Hassiktir Sirius'un domates alerjisi var"
"Hassiktir Sirius'un domates alerjisi var"Son sürat Büyük Salon'a koştuk ve yüzü kızartmasına rağmen -alerjiden dolayı- hala domates suyu içen Sirius'un elindeki domates suyu ve önündeki sürahiyi ufak bir büyüyle önünden aldık.
Sirius şaşırmış ve alerjisinden dolayı kızarmış gözlerle bize bakıyordu.
Bakışıma kurban.
Yanına gittik ve Narcissa konuşmaya başladı;
"Ya mal senin alerjin var yanında ilaç olmadan niye içiyorsun bunu?!"
"Cissa şu an hatırlarım ilacı-"
"Sıçtın Sirius gözün sulanmış,yüzün kızarmış,ellerin büyük bir ihtimal karıncalanıyor"
"Evet ama-"
"Sus doğru hastane kanadına"
"Tamam mommy"
Hastane kanadına geldik bütün Çapulcular,Regulus,Merida ve ben.
Madam ilacını hazırlayıp Sirius'a verdi ve bir saat kadar burda uzanmasını söyledi.
"Afra'm"
"He gülüm"
"Bak adım gül mül değil Sirius"
"Efendim Siri-us"
"Yastık yok burda şurdaki yatağın yastığını versene bana"
"Kalk al ölmedin amk.Ayrıca niye ben veriom elli tane insan var versin ben kalkamam"
Sonra aklıma bişey geldi;
"Yada kalkarım dur"
Herkes saçmaladığını düşünüyordu çünkü rahatımdan ödün verdim.Büyüyle almak yerine istedi çünkü Sirius hastalığı abartmaya bayılır.Seviom ya bu adamı.
Diğer yataktan yastığın kılıfını çıkardım ve boyayıp üzerine resim çizdiğim kılıfı geçirdim.Boya kumaş boyası olduğundan bulaşmaz bence.
Yastığı Sirius'a verdim ve tepkisi şu oldu;
"Oha amına-"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu bölümde böle
Yorum atın ayb yani
Selam Afra
😋Selam Şhimal 🌹🥹🔫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You deserve to be loved Remmy |Devam ediyor
Hombres LoboMerhaba bu benim ilk hikayem arada saçma yerler varsa özür dilerim. Fotoğraftan anlayacağınız üzere RemCissa üzerine olacak. Gerçek hikayeden aşırı uzak olacak çünkü RemCissa gerçek hikaye ile uyuşmayan bir ship. İyi okumalar dilerim :) Yorumlarınız...