Bölümden önce teşekkür ediyorum ilk hikayeem bu ve 7-8 saatte 5 okuma oldu <3
Bölüme geçelim~~~~~~~~~~~~~~~~
-Narcissa-
Slytherin ortak salonuna geldiğimde salın hemen hemen boştu,koltukta oturan Lucius ve arkadaşı Avery dışında.
Onlar yokmuş gibi davranıp kızlar yatakhanesine yöneldim,ama onlar olmasa aklımda burda oturup kitap okuma fikri vardı.Burda onları görünce hayallerim suya düştü,bozuntuya vermeden yatakhaneler doğru gittim.-Lucius-
"Hey!"
Gerçekten bana hiç bir şey demeden yatakhanesine mi gidiyordu o?Aklını kaçırmış olmalı.Bana herkesin içinde vurduktan sonra böyle yapması çok aşağılayıcı."Ne var Malfoy"
Dedi başından savarcasına."Avery sen git"
Dedim kesin bir sesle ve Avery kalkıp yatakhanesine gitti.
"Senin derdin ne Black?""Ne derdinden bahsediyorsun Lucius?"
"Sen demek istediğimi anlasın ha ama anlamadıysan söyleyeyim.Bana herkesin içinde vurabilirsin ama beni görmezden gelemezsin Cissa"
"Seni görmezden gelmiyorum MALfoy "
"Hayır geliyorsun Black"
"Gelmiyorum"
"Geliyorsun"
"Gelmiyorum dedim Lucius"
"Geliyorsun dedim Narcissa"
"Tamam,evet, seni görmezden geliyorum ne var,bana sürekli senin malınmışım gibi davranmandan bıktım.Seni asla arkadaştan öte görmedim Malfoy."
Söylediklerine hiç düşünmeden cevap verdim;
"Ne yani bulanık meraklısı ablan gibi bir bulanıkla mı sevgili olacaksın Black?Kan haini ablan gibi mi?Yapma sen ailene karşı gelemezsin."
-Narcissa-
Evet ben aileme hiç karşı gelmedim,ne derlerse yaptım ama onlar sırf safkan takıntılı diye yürüyen ego ile evlenecek değilim."Sakın Malfoy bir daha sakın ablam hakkında böyle konuşma"
"Yalan mı Narcissa?Senin ablan bir kan haini"
Bunu demesiyle ne kadar sinirlendiğimi bilmiyorum bile,anında karşısına geçtim ve;
"Beni çileden çıkarma MALFOY"
Özellikle Malfoy'u bağırarak söylemiştim.Çünkü Lucius soy adının bir kölesiydi.
"Seni şimdilik bırakıyorum Black,ama gözünün önündekini görememen benim hatam değil."
Neden bahsediyordu bu?Neyi göremiyorum ben?
"Sen neden bahsediyors-"
Çoktan gitmişti.
Bu benim işime gelirdi.
Yatakhaneme gittim."Cissa!"
"Efendim Merida"
"Malfoy aptalına herkesin içinde vurduğuna inanamıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You deserve to be loved Remmy |Devam ediyor
WerewolfMerhaba bu benim ilk hikayem arada saçma yerler varsa özür dilerim. Fotoğraftan anlayacağınız üzere RemCissa üzerine olacak. Gerçek hikayeden aşırı uzak olacak çünkü RemCissa gerçek hikaye ile uyuşmayan bir ship. İyi okumalar dilerim :) Yorumlarınız...