Dayak istemek sen?

32 3 61
                                    

Ehe

Hello

İyiniz inş <33

Şarkı bölümle alakasız ama güzel şarkı ĞWJDĞWJXPWJXDP

Neyse

Çok boş yapmaq

Bölüme geçelim


Selam Afra

~~~~~~~~~~~~~~

-Remus-

Narcissa'yı hemen hastane kanadına getirdik.Madam Pomfrey onu bir hasta yatağına yatırmamızı istedi ve onu  ayıltacak bir iksir getirmeye gitti.

Çok geçmeden geldi ve iksiri Narcissa'ya içirip bir büyü mırıldandı ve Narcissa yavaşça gözlerini açtı.
Hepimiz sessizce ayılmasını bekliyorduk.Ve Narcissa yattığı yerde doğruldu.

-Yazar'ın Anlatımıyla-

Genç cadı etrafına baktı ve nerde olduğuna anlam veremedi,karşısında James,Sirius,Lily,Peter,Regulus,Afra ve Merida vardı Madam Pomfrey sol tarafında duruyordu,genç cadı kafasını sağ tarafa çevirdi ve dolu gözlerle ona bakan Remus'u gördü.

"Neredeyim ben"

"Hastane kanadındasınız Bayan Black"

"Peki neden Madam Pomfrey?"

"Korkarım sinir ve üzüntüden bayıldınız"

Genç cadı şimdi hatırladı olanları,ablası Andromeda ile kavga etmişlerdi,kavgayı daha detaylı hatırlayınca Narcissa'nın karnına kramp girdi.Gerçekten kavga etmişlerdi ve ablası yutamayacağı -en azından Narcissa öyle düşünüyordu- bir lokma ısırmıştı.

"İzninizle gitmem gerek,bir şey olursa seslenmeniz yeter"

Dedi ve gitti Madam Pomfrey

"Sevgilim iyi misin?"

Remus hama gözleri dolu bir şekilde Narcissa'ya bakıyordu.Ona bir şey olacak diye çok korkmuştu.Ve dokunsan ağlayacak gibiydi.

"İyiyim Remmy"

Dedi genç cadı ve elini sevgilisinin elinin üzerine koydu.

"Biz sizi yalnız bırakalım"

Dedi Afra ve herkesi dışarı sürükledi.

"Sizi endişelendirdiğim için üzgünüm-"

Remus Narcissa'nın kadını kesti

"Bunun için üzülmene gerek yok Cissa'm"

"Çok boş bir şeye bayıldım değil mi Remus?"

Dedi Narcissa ve gözlerini Remus'un gözlerine dikti

"Hayır Narcissa,o an yaşadığın duygular sana ağır geldi sadece kim olsa dayanamazdı"

"Dayanabilirsin Remus ama ben dayanamadım gerçekten güçsüz bir insanım-"

Narcissa'nın lafını bölen şey Remus'un dudaklarını onun dudaklarına kapatması oldu.

Bir kaç gün sonra

-Yazar'ın anlatımı-

Merida Amortentia olayını Çapulcular,Regulus, Lily,Afra ve Narcissa'ya anlatıyordu;

You deserve to be loved Remmy |Devam ediyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin