Sevgilim?

40 2 68
                                    

Ehe yine ben tab
- - arasında yazdıklarım mesela -kavga hariç- küçük olayları söylemek için,cümlede ayrı.Öle sölemek istedim ĞWJXPWHDPWN

                             ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Narcissa-
Sabah kahvaltımızı edip,eşyalarımızı alıp Hogwarts Express'e gelmiştik.

Tren hareket etti ve bir süre geçti.
Merida,Afra ve ben ortalarda bir kompartımanda oturuyorduk.

Ve Sirius ile diğer Çapulcular izin almadan tabiki içeri daldı.

"Merlin! Sirius insan izin alır"

"Sanada merhaba kuzen.Bizi tanıştırmayacak mısın?"

"Kimle"

Gözüyle Afra'yı işaret etti.

"Senin ağzın yok mu Sirius"

"Çok iyi bir kuzensin Cissa!"

"Öf iyi be! Afra bu Sirius,Sirius bu Afra"

"Memnun oldum Sirius"

"Bende Afra"

Herkes öyle konuşuyordu,her şey normaldi -Sirius'un Afra'yı sinirlendirmedi ve Afra'yı lanet atmamak için zor durdurmamız dışında-

Remus ile konuşmaya başladık,diğerleri o kadar sesli konuşuyordu ki bizi duymuyorlardı.

"Nasılsın Remmy?"

"İyiyim Cissa,sen nasılsın?"

"Harikayım sonunda halamın olmadığı bir yere gidiyorum"

Biraz böyle konuştuk ve Lily'de bize katıldı.
James onun yanına oturmak için Sirius'u itti ve Sirius Afra'nın önünde yere kapaklandı.
Hepimiz gülmeye başladık Afra hariç o çok şey görünüyordu endişeli.

"Bir şeyin var mı Sirius?"

Diye endişeli bir sesle sordu Afra.

"İyiyim Afra sağol"

Bir dakika! Sirius ilk defa duygu sömürüsü yapma fırsatını geri tepti! Gerçekten kişinin birbirine abayı yaktığını düşünmeye başladım.
Ve sanırım böyle düşünen tek ben değildim,herkes onlara bakıyor -James ikisini gösterip kalp yapıyordu ki Sirius'tan öldürücü bakış yedi- konuşuyordu.

-Remus-

Tren durdu ve Hogwarts'a geldik.

Aceleyle ortak salona sonra yatakhaneye çıktık ve eşyalarımızı bırakıp hemen büyük salona indik.

Büyük salona indiğimizde Narcissa ile bir an göz göze geldik ve bana gülümsedi! Ama arkasından Merida ile Afra geldiği için Slytherin masasına oturdu.

Biz Gryffindor masasına geçtik.
Yemekten Önce Dumbledore konuşma yaptı.
Daha sonra yemek yedik ve tatlılara geçtik -Sirius ile Peter kim en çok puding yiyecek yarışı yaptı- daha sonra ortak salona geçtik.

Bir süre oturduk ve yatmaya gittik.

-Narcissa-
Yemek sorunsuz geçmişti -Lucius'u görünce lanetlemeye çalışan Afra ve Merida dışında- ortak salona geçtik ve konuşmaya başladık.Ki Lucius gelip ortamın içine sıçtı.

"Black bir bakar mısın?"

Merida asasına uzanıyordu Afra çoktan asasını almıştı.

"Merida! Afra! Malfoy için okuldan mı atılacaksınız!"

İkisinde istemeye istemeye asalarını indirdiler.

"Ne istiyorsun Lucius?"

"Konuşmak istiyorum Black"

You deserve to be loved Remmy |Devam ediyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin