Палало і тріщало невелике багаття. Вогонь розрізав темряву, вихоплюючи з неї то руки, що тяглися до тепла, то сонне обличчя, то зброю, яка лежала прямо тут, у траві. До полум'я нахилився чоловік з глибоким шрамом через усе лице і докинув декілька полін.
– Профі ще немає. Ніхто не хоче розказати якусь історію? Нудно до смерті, – мелодійно протягла дівчина з довгим чорним волоссям і в білій сукні.
– Агр-рах! – почулося з протилежного боку.
– Зелений, з тебе оповідач ніякий. Я навіть не знаю, що ти таке? Троль? Орк?
– Агр-ун!
– М-да, так я все і зрозуміла, – вона манірно закотила очі і відвернулася. – Ніхто не хоче, то я почну. Приміром, я. Як узагалі сюди потрапила? Та, напевно, через власну дурість. Були потрібні гроші на комутатор новішої моделі, а то у всіх є, а в мене нема. Ха-ха-ха... Якби знала, що це таке, то в житті не погодилася б! А тепер сиджу тут у склепаному дизайнерами образі чи то банші, чи то якоїсь неправильної русалки і мерзну!
– Швидше банші. Ниєш так само, – зауважила з темряви інша дівчина з коротким фіолетовим волоссям, з якого стирчала пара незвично довгих вух.
– Та що ти знаєш?
– Знаю достатньо. Це не перша моя гра і не перша копія, яку продала.
Постаті навколо багаття помітно пожвавилися. Чоловік зі шрамом запитав:
– То що нас чекає?
– Якщо коротко, то смерть. Якщо довго, то бій і смерть. Копії живуть лише одну гру.
– Агр-агр-ух!
– Не хвилюйся, зелений. Це майже не боляче. Корпорація дотримується етичних норм щодо цього, – заспокійливо відповіла дівчина з фіолетовим волоссям.
– А звідки ти це знаєш, якщо копії живуть лише одну гру? – запитав чоловік зі шрамом.
– Та просто я читаю те, що підписую. Це все було в договорі. Загалом буде приблизно так. З'явиться профі, роздасть сценарії – і вам усім відразу стане зрозуміло, що і як робити, наче ви із цим усе життя жили. А потім гравець нас випилить звідси. Чим? Мечем, сокирою, булавою, магією... Та неважливо в принципі. Ваші реальні прототипи продали вас сюди тільки для того, щоб заробити, тому змиріться. Будете противитися – система видалить і замінить на когось іншого. Будете розумними – помрете, але ваші копії, можливо, з'являться ще в якійсь грі і ваш реальний прототип отримає за це гроші. Тому поменше драми, панове.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Різдвяна знижка і все, що було після
HumorПроблеми на роботі? Дістала дружина? Клятий кіт вже всоте за день просить їсти? Підключи комутатор і забудь про всі проблеми, поринувши у цифровий світ корпорації «CI». І тут зустріну тебе я - цифрова копія свідомості людини. Весь світ знає мен...