Mi-a raspuns la sarut aproape instantaneu. Ii simteam respiratia calda peste mine, iar mana lui m-a prins de talie, tragandu-ma mai aproape.
Nu stiu cat a durat. Poate o secunda, poate o ora. Dar in cele din urma, Adam s-a desprins. Mana care statea atat de bine pe talia mea a urcat spre umar si m-a impins discret.
-Ariana...
Am facut cativa pasi si m-am intors cu spatele la el. Orice urma sa imi spuna, nu voiam sa il privesc in ochi.
-Nu e ok. Imi pare rau, dar...
-Mie nu imi pare rau, am spus hotarata.
-Daca s-ar afla asta...tu ai fi exmatriculata iar eu concediat. Cariele noastre ar fi distruse.
Revenise la tonul lui dur, dar parea ca are dificultati sa si-l pastreze.
-Daca s-ar afla. Dar nu vad niciun motiv pentru care s-ar afla.
-Poate pentru tine nu este atat de importanta, dar pentru mine cariera mea de Vanator este cea mai importanta.
Bine, revenise din nou la vocea rece si dura, de gheata. Si de piatra. Gheata si piatra si...o furie pe care se parea ca incearca sa o tina in frau.
-Ok, ma bucur sa aflu ca am renuntat la tonul prietenos, ma temeam ca va dura, am spus sarcastica.
-Uite, tocmai de asta incercam sa mentin o distanta.
-Pentru ca te temeai ca o sa sar pe tine? Nici macar tu nu esti atat de sexy, maestre. Si nu uita ca mi-ai raspuns la sarut.
Fara sa mai spuna ceva, Adam a iesit din camera.
Tocmai ii spusesem ca e sexy? Tehnic vorbind, ii spusesem ca nu e sexy. Nu?
Of, Doamne, ce am facut? Asta imi mai lipsea. Nu puteam si eu sa celebrez reusita intr-un mod care sa nu presupuna un sarut cu mentorul meu?
Dar in acelasi timp...oh, ce sarut! Ma mai sarutasem si eu la viata mea, dar asa, niciodata. Felul in care mi-a raspuns la sarut parea nerabdator, insetat si judecand dupa felul in care ma lipise de el, foarte hotarat sa il duca mai departe.
Doar ca, bineinteles, realitatea trebuia sa intervina in mod brutal si sa ii puna capat.
Adam nu s-a mai intors in camera pentru inca cel putin o ora. Apoi am adormit, istovita dupa lupta. M-am trezit dimineata, cand soarele care trecea prin perdeaua alba lumina toata camera.
O privire in patul de langa mine m-a anutat ca Adam e acolo si doarme. M-am uitat cateva minute in sir la el, fara sa imi pot deslipi privirea. Arata mai tanar decat era de fapt si foarte, foarte vulnerabil.
M-am dus sa imi fac un dus si sa imi schimb hainele, iar cand am revenit in camera, Adam era treaz.
Nu m-am obosit sa ii spun buna dimineata sau ceva, pentru ca ma saturasem sa nu stiu niciodata la ce sa ma astept de la el si sa ma respinga cu atata usurinta.
Cat timp el si-a facut dus, mi-am curatat sabia si mi-am strans lucrurile, iar in curand eram gata de plecare.
Adam a iesit din baie cu parul ud si aproape mi s-au inmuiat picioarele cand l-am vazut stergandu-si parul cu un prosop. Era un gest normal, dar totusi intim intr-un fel pe care nu il pot descrie. Ca sa nu mai spun ca era extrem de sexy, asta se subintelege cumva.
Bratarile noastre au vibrat in acelasi timp si m-am grabit sa ma uit la notificare. Erau rezultatele luptei de aseara: Locul 1- Ariana Garcia, Locul 2- Ema Popescu, Locul 3- Louis Delon.
CITEȘTI
Atinsa de magie
Teen FictionGenuri: fantasy, adolescenti, young adult, vampiri, vrajitori, magi, varcolaci, scoala de vampiri, iubire interzisa. Ariana este un semivampir in varsta de 17 ani care merge sa invete si sa se antreneze la cel mai mare colegiu pentru fiinte atinse d...