Capitolul 23: Atinsa de magie

73 9 1
                                    


-Unde suntem? Mai suntem la colegiu?

-Suntem inca pe domeniul colegiului, dar in aripa Vanatorilor. Mai exact in camera mea.

Am icnit, simtind cum stomacul mi se revolta iar, dar nu mai aveam ce sa vars. Sasha mi-a intins o sticla cu apa.

-Bea cu guri mici. Si respira. E normal sa te simti rau dupa prima calatorie magica, o sa iti treaca.

-Ce se intampla? De ce m-ai luat din camera mea?

Sasha ofta si incepu sa se plimbe prin camera.

-Esti atinsa de magie, Ariana.

-Ahm, da, stiu. Sunt semivampir.

-Nu doar atat. Esti atinsa de o magie rara, aceeasi magie care a stat la baza facerii magilor.

-Vrei sa spui ca sunt mag? Cum pot fi si semivampir si mag in acelasi timp?

-Asta e o intrebare buna. Dar da, cu siguranta esti mag. Unul puternic, as zice dupa cutremurul de proportii pe care l-ai creat.

-Dar cum poti fi atat de sigur ca eu am creat cutremurul? Nu am facut nimic. Eu nici nu stiu sa fac magie.

-Sa vedem, zise Sasha. Ce faceai inainte sa inceapa cutremurul?

Nu am raspuns. Nici nu il cunoasteam pe omul asta, aparent un mag Vanator care stia lucruri despre mine pe care nici eu nu le stiam.

-Erai trista? Suparata, dezamagita? Poate furioasa? Ai lovit ceva exact inainte de inceapa cutremurul?

-Eram toate astea, am admis. Si nu am lovit, am tipat.

-Ok. Deruland firul intamplarilor, acum crezi ca tu ai creat cutremurul?

-Da, am spus. Dar... cum?

Sasha pe aseza pe un fotoliu, cu fata la mine.

-Atunci cand nu folosesti darul magiei, mai devreme sau mai tarziu se intoarce impotriva ta. Refuleaza. Explodeaza din tine.

-Dar cum ai stiut sa vii la mine? De unde stii cine sunt?

-Eh, toata lumea de la centru a auzit de Ariana Garcia, prima din anul ei, semivampirul care a ucis un Nosferatu cu un cutit de vanatoare. Cat despre cum te-am gasit, am urmarit firul vrajei si m-a dus la creatoarea ei.

Am baut o gura de apa, luptandu-ma cu sentimentul de greata care incerca sa ma stapaneasca.

-Am atatea intrebari!

-Stiu. Si o sa iti raspund la toate. Dar cred ca nu ai mai dormit de foarte multe ore si ai trecut prin multe.

Sasha ma impinse usor de umar, fortandu-ma sa ma intind. Nu am protestat, eram mult prea obosita.

-De ce nu trebuia sa ma gaseasca cine ma cauta? Si, de fapt, cine ma cauta?

-Directoarea si Vanatorii au inteles rapid ca acel cutremur e provocat de un mag si au pornit sa il gaseasca si sa il opreasca. Nu cred ca e bine sa afle toata lumea de tine, nu acum, cand nu poti sa iti controlezi magia.

-Dar poate m-ar ajuta...

-Poate. Dar, Ariana, esti o ciudatenie, chiar si printre fiintele atinse de magie. De obicei din un vampir si un mag, copilul ia genele care sunt cele mai puternice. Fie pe cele de vampir, fie pe cele de mag. Nu pe ambele.

-Dar eu nu sunt vampir, am spus.

-Se pare ca ai luat o parte din ADN-ul de vampir si o parte din cel de mag. Nici eu nu inteleg pe deplin. Tot ce stiu e ca trebuie sa inveti sa iti folosesti puterile.

Atinsa de magieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum