-Ce ai facut?
Ema avea ochii mari si in mod evident, era surprinsa. Nu, surprinsa e un cuvant prea mic. Era socata.
-Cred ca m-am...am reluat eu.
-Am auzit de prima data. Crezi sau chiar asa e?
-Am sperat sa nu, m-am mintit ca nu, m-am amagit ca nu, dar...da. M-am indragostit de el, am recunoscut.
-Dar cum naibii? E atat de....
-Rece. Inflexibil. Impasibil. Distant. Uneori arogant. Si total neinteresat de mine. Dar foarte, foarte sexy, am zis dintr-o suflare.
-Of, Doamne! Nu zici asta doar ca sa ma distragi?
-Din pacate, nu.
-Si ce o sa faci?
-Pai, nimic, am zis. El e mentorul meu si e suficient de mare incat sa imi fie...nu stiu.
-Nu e suficient de mare ca sa iti fie nimic. Are 22 de ani. Cinci ani diferenta nu e atat de mare.
-Poate daca as fi majora. Si daca nu as fi inca in scoala. Si daca nu ar fi mentorul meu. Si daca ar manifesta vreo faramana de interes pentru mine, in afara de ala de a ma instrui.
-Nu o sa fii pentru totdeauna in scoala. Si oricum, nu esti emancipata? In fata legii, esti majora demult. Trebuie doar sa asteptati sa termini scoala, adica un an. Hai ca nu e asa mult.
Ema oscilase rapid de la depresie absoluta la optimism absolut. Cred ca psihologii ar avea un nume pentru asta.
-Ai ratat partea in care nu e interesat de mine?
-Haide, fato, tu te uiti vreodata in oglinda? zise Ema dandu-si ochii peste cap.
-Huh? am exclamat.
-Adica, esti frumoasa. Esti sexy. Jumatate din scoala se uita dupa tine. Si nici macar nu sunt toti baieti. Cum sa nu ii placa de tine?
-Daca ii place, o ascunde al naibii de bine, am zis.
-Am un plan.
-Incepe sa imi fie frica atuci cand spui ca ai un plan, am zis razand. Pe bune.
-Stii ce urmeaza dupa vacanta de Craciun?
-Si mai multe ore si antrenamente?
-A doua plecare din campus cu mentorii. Si de data asta o sa fie un weekend intreg.
-Vrei sa imi seduc mentorul?
Ema zambi, ca un spiridus pus pe sotii.
-Si cum planuiesti sa fac asta?
-Pai sa vedem: un intreg weekend in afara scolii, amandoi in aceeasi camera de hotel, niste pijamale sexy si...ce se intampla in afara scolii, ramane in afara scolii.
Am oftat, amuzata si exasperata.
-Haide, Ari, un fluturat din gene, dat parul pe spate, stii tu. Nu va avea cum sa iti reziste.
-Nu prea stiu, am admis. Nu a fost nevoie sa seduc pe nimeni. De obicei, incercau ei sa ma seduca pe mine.
-Evident, spuse zambind. Dar cealalta chestie?
-Care chestie?
-Cea care implica doi oameni intr-o camera, noaptea, in pat?
M-am inrosit pana in varful urechilor.
-Nu ai facut-o! aproape striga Ema.
-Asa, zi mai tare. Da o stire in ziar, am tachinat-o eu.
-Va trebui sa iti dau niste sfaturi pana atunci.
CITEȘTI
Atinsa de magie
Ficțiune adolescențiGenuri: fantasy, adolescenti, young adult, vampiri, vrajitori, magi, varcolaci, scoala de vampiri, iubire interzisa. Ariana este un semivampir in varsta de 17 ani care merge sa invete si sa se antreneze la cel mai mare colegiu pentru fiinte atinse d...