Capitolul 16: Al doilea test

77 7 0
                                    


Nimeni nu parea ca poate sa se miste, de parca am fi prins toti radacini acolo. Adam imi puse o mana pe umar.

Ne-am tras mai intr-o parte, urmati de Ema, Viktor, Nico, Caitlyn si inca doi baieti din anul nostru, pe care nu imi mai aminteam cum ii cheama. Mi-am dat seama ca Adam era mentorul delegat pentru echipa noastra. Ne-am strans cu totii in jurul lui.

-Echipele sunt alcauite precum la misiunile reale, spuse el. Doi vampiri: Nico si Bogdan, doi semivampiri: Ariana si Ema, doi magi: Viktor si Collin si o tamaduitoare: Caitlyn. Cum se alcatuieste formatiunea?

Cum nimeni nu a spus nimic, m-am simtit cumva datoare sa zic ceva.

-Vampirii in prima linie, urmati indeaproape de semivamprii. Magii in spate, iar tamaduitoare in afara bataliei, dar aproape de noi ca sa ne vindece daca suntem raniti.

-Bun. Va sugerez sa va alegeti un lider, si repede.

Toti s-au uitat la mine.

-Eu? am zis panicata.

M-am uitat la Ema. Ea merita in aceeasi masura sa fie lider, nu puteam sa o exclud.

-Tu, zise Ema.

-Bine. Cand se aude fluierul, tu si Nico faceti rapid un tur al pensiunii pentru a stabili daca mai e si alta intrare. Daca e, o folositi si ne intalnim inauntru. Daca sunteti depasiti numeric, va retrageti si incercati sa ne prindeti din urma.

M-am uitat la Adam pentru o confirmare si el a dat din cap.

- Caitlyn, nu intri in cladire pana nu auzi semnalul nostru si chiar atunci, ramai cu mult in spate, nu intri in focul bataliei.

Caitlyn dadu din cap ca a inteles.

- Collin, ce elemente stapanesti cel mai bine? am intrebat amitindu-mi cum Viktor se simtise putin jignit de aceeasi intrebare, dar formulata diferit, la primul test.

-Apa.

-Tu si Viktor sa va pozitionati in lateralul nostru, dar mai in spate. E suficient sa ii atacati cu o cantitate mica de apa, respectiv foc, pentru a le distrage atentia.

Nu stiam ce sa mai adaug. Era o strategie simpla, dar nu puteam sa gandesc ceva mai complex, nestiind ce ne asteapta inauntru. M-am uitat la Adam.

-Ar trebui sa mai stim ceva? l-am intrebat.

-Poate. Echipa Alfa va trebui sa infrunte cele mai mari pericole. Echipele au fost facute in functie de cat de bine va descurcati voi, deci au hotarat ca echipa Alfa, urmata indeaproape de Beta, va avea un test ceva mai greu decat ceilalti.

Super, ce sa zic. Asta chiar nu suna corect. Am vazut cum Viktor s-a albit la fata.

-Putem face fata, am spus cu convingere.

Nu ma mai adresam lui Adam, ci echipei mele de Vanatori.

Am vazut ca Mathias revine la pozitia lui din fata pensiunii.

-Pregatiti-va! le-am spus. Incepe curand.

Si am avut dreptate. Cateva secunde mai tarziu, Mathias a suflat in fluier.

Am fugit spre intrarea principala impreuna cu Bogdan. Magii erau la cativa pasi in spatele nostru. Ema si Nico deja disparusera din peisaj, cautand alte intrari.

Am lovit usa de la intrare cu piciorul, nu suficient cat sa o sparg, doar sa o fac sa se deschida. Nu se vedea nicio amenintare, asa ca am urcat scarile catre etajul unu, cu ochii in toate partile. Celelalte echipa urmau sa urce dupa ce noi ne incepeam misiunea si sa se duca fiecare la etajul ei.

Atinsa de magieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum