7

847 46 13
                                    

Hayatım sıradan geçiyordu ilk defa açıkçası şaşırmam normaldi.

Yine uyandım be kütüphaneye gittim ilgimi çeken kitapları okuyordum o sırada birinin beni izlediğini hissettim.

Kafamı çevirdiğimde riddle yanımdaydı.

"Bu kadar çalışma eden, kendini çok yoruyorsun"

"yorulmuyorum, sağol"

Kendi önündeki kitabı okumaya başladı.

Bende önüme döndüm ve bir süre sonra dayanamayıp sordum

"Neden bana bu kadar iyi davranıyorsun riddle?"

"Yakında anlarsın"

Anlamamış bakışlar attım ama o çoktan gitmişti

Tanrım yine mi? sanırım olaylı hayatıma geri dönüyorum.

Odama doğru ilerlerken yine milan'ı gördüm ve oda beni gördüğü için yanıma geliyordu

"Ne istiyorsun?"

"Ben özür dilerim hannah o cümleleri asla kullanmamalıydım"

"Yapıp özür dilemekten bıkmadın mı?"

"Biliyorum gerçekten saçma ama tek arkadaşımsın hannah lütfen affet"

"Tek arkadaşın mı? Tüm hogwarts'la arkadaş olduğunu herkes biliyor.Daha fazla gereksiz cümle duymak istemiyorum"

Hızlıca yanından ayrıldım.Insanlar beni aptla falan mı sanıyordu? Sanırım yaşadıklarımdan dolayı aptal yerine konulmuştum.

Insanların beni böyle tanımasını istemiyordum kim isterdi ki?

Ama yapabilecek hiç bir şeyim yoktu.

Her zamanki gibi sadece yalnızdım kimse başıma bir şey gelmeden asla beni aramazdı

Her neyse bunları konuşmanın sırası değil kesinlikle.

Odama gidip üstümü değiştirdim ve yatağıma uzandım.Sanırım kimseye güvenmemem gerekiyordu yıllar önce annemin dediği gibi.

Sabah uyandım üzerimi değiştirdim aynaya baktım bu ben değildim kendime asla böyle davranmazdım ne olduğu hakkında tek bir fikrim yoktu.

kapıdan dışarı çıktım ve derse girdim klasik her hogwarts öğrencisinin yaptığı gibi.

Genellikle kahvaltıya inmezdim sadece akşam yemeğine inerdim ama bu sefer dersler biter bitmez odama girdim.

Duşa girdim ve düşünmeye başladım.Annem öldü babam beni sevmiyor ve kendi ailesi ile baş başa sanırım bu oyunda fazlalık olan karakteri oynuyordum.

Daha fazla düşünmeye gücüm yetmediği için duştan çıktım ama sanki bunları 2. Kere düşünüyormuş gibi hissediyordum

Yatağıma oturdum bunları zaten yaşamış olsam hatırlardım sanırım veya obliviate yememişsem...

Bu aralar kısa yazıyorum bölümleri çünkü meşgulüm baya yinede vote atarsaniz sevinirimm <3

beautiful ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin