▪ Lectură plăcută xx ▪
Totul pare mult prea greu. Să fi prințesa perfectă pe care toți să o indrăgească e greu. Nu mi-a plăcut niciodată să fiu prințesă. Nu imi place cuvântul 'sclav' sau 'servitor' sau 'hei mai sunt doar nouăzeci și nouă de zile până la ziua ta' .
De ceva timp am ajuns in casa prințului Jason ,iar el se poartă urât cu mine de când am ajuns. Este trecut de miezul nopții iar tot ce am făcut a fost să stau in pat . Aș vrea să găsesc un peștișor de aur și să imi pun dorința de a nu fi nevoită să mă căsătoresc cu acest jeg de om.
In acest moment Jason este in camera lui cu o servitoare , făcând sex sau dragoste. Nu știu diferența, poate cândva voi afla care e diferența dintre sex și dragoste. Harry mi-a spus că sex se face doar cu trupul, iar dragoste se face cu trupul și cu sufletul. Aș vrea din tot sufletul meu ca Harry să fie cel cu care trebuie să mă căsătoresc . Nu am nici-o șansă. Sunt prinsă in bula asta nenorocită.
Nu vreau să fiu prințesă. Vreau să fiu o adolescentă normală, să port haine normale și să pot vorbi deschis și urât in public fără ca cineva să mă arate cu degetul.
Intotdeauna am vrut tot ce numai in vise pot avea.
Ca prințesă trebuie să fiu virgină până in ziua nunții. Nu vreau să-i ofer lui Jason virginitatea mea. Nu pot să dau puritatea mea cuiva pe care nu-l iubesc.
Deja imi este dor de Harry . Sper să treacă repede această săptămână.
Prinsă in gândurile mele și aproape adormită nu am auzit când Jason a intrat in cameră doar intr-o pereche de boxeri.
Oh Doamne.
Oroare.
Puteam să trăiesc și fără să-l văd in boxerii ăia urâți.
Vreau la Harry și vreau acum .
-Bună prințesa mea, ți-am lipsit? Mă intrebă Jason cu cel mai enervant rânjet pe fața lui.
-Da Jason, era să mor dacă nu apăreai mai repede cu fața ta mult prea frumoasă. Ii răspund ironică.
-Nu ai voie să fi ironică cu mine . Imi spune venind spre mine.
Nici nu mă clintesc . Ce ar putea să-mi facă?
Ajunge la pat și se apleacă spre mine suflându-mi aer in față. Tresar imediat cum țipă un "Bau" foarte tare și ascuțit, acesta incepând să râdă.
-Ești atât de copilă. Spune Jason râzând in hohote . Eu doar stau și mă holbez la el.
-Abia aștept să-mi gemi numele in timp ce te ating . Șoptește după ce se oprește din râs și iși trece degetele peste abdomenul meu. -O să te fac să te simți atât de bine prințeso. Coboară cu degetele lui aspre spre pantalonii largi pe care ii port.
-Stop. Ii spun dându-i mâna de pe mine.
Acesta doar a inceput să râdă și s-a intins in pat spunându-mi 'noapte bună' .
Nu i-am răspuns. Nu vreau să mai vorbesc cu el sau să-l mai văd . Păcat că nu se va intâmpla asta. Uneori vreau doar să dispar din lumea asta.
Mă intorc le partea cealaltă și reușesc să adorm . Când mă trezesc este deja ora 1 p.m. și nu știu cum am putut să dorm atât.
Mă ridic din pat și mă indrept spre baie pentru a mă spăla pe dinți și față. Vreun motiv să mă schimb de haine? Nu. Nu mă interesează părerea lui Jason. Vorbim de el, e prea liniște in casă.
Cobor in bucătăria luxoasă a palatului și caut in frigider ceva de mâncare. Găsesc o salată de fruncte și mă așez la masă, gustând fructele. Sper că nu e otrăvită.
Se pare că toată ziua sunt singură. Mai mult decât perfect. După ce termin salata de fructe mă duc inapoi in cameră și incep să citesc. Nu știu titlu poveștii, dar conținutul acesteia e foarte interesant. Nu mi-am dat seama când s-a facut târziu și Jason nu mai apărea. Nu că mi-ar păsa de el, dar e prea pustiu , prea liniște . Și liniștea asta mă face să adorm.
Decid să pun cartea pe noptiera patului și mă indrept spre baie pentru o baie relaxantă. Dau drumul apei și scot din șifonier o pereche de pantaloni și o bluză de catifea. Odată cada umplută intru in ea, uitând de toate probleme pentru un moment.
După câteva minute incep să imi spăl pielea fină și să mă clătesc. Ies ușor din cadă pentru a nu aluneca și mă șterg pe un prosop moale și albastru de culoarea mării. E culoarea mea preferată. Albastrul marin e prea simplu și perfect. E o culoare foarte liniștitoare.
Când ies din baia mult prea aburită, mă indrept spre pat hotărâtă să ichid ochii și să trec in lumea viselor. Până apare Jason să pot dormi fără să-l simt cu ochii pe mine.
•••
Hei babes ❤ sper că vă place până acum .
Vreau păreri și critici și orice doriți voi ❤
Kiss ❤
Mulțunesc pentru copertă @-Demons- ❤❤ love you baby ❤
CITEȘTI
Princess ♦ HS
FanfictionHarry și Rose fac parte din lumi diferite. Ea niciodată nu a știut ce inseamnă dragostea adevărată până când și-a intâlnit alesul . Fiind fata Regelui din Peaceland avea tot ce iși dorea, mai puțin iubirea lui , a servitorului . Nu a vrut să se indr...