➡ 96 days until my b-day.

259 25 10
                                    

Când crezi că nimic nu-ți mai poate strica viața mai rău decât este deja, se intâmplă 'Jason'. Nu voi uita niciodată ceea ce mi-a făcut. M-a violat fără pic de milă, de parcă aș fi fost o păpușă gonflabilă. Nu il credeam in stare de așa ceva până ieri.

Mai sunt doar nouăzeci și șase de zile până voi ajunge soția lui. Nouăzeci și șase de zile până voi fi legată pe veci cu el.

Nu mai vreau să trec prin ce am trecut. A fost un monstru. Nu-l pot numi altfel. Harry nu mi-ar fi făcut asta. El are o inimă de aur. Crețul meu frumos cu ochii verzi ca de smarald . Il iubesc enorm de mult și faptul că nu mai pot avea prima noapte de dragoste mă face să inebunesc. Mă jur, aș vrea să dau timpul inapoi și să nu-i fi comentat . Dar s-a enervat prea ușor.

Acum câteva minute m-am decis să cobor in bucătărie deoarece nu mâncasem de ieri și pot spune că stomacului nu-i place asta. Mergând incet pe scări și ținându-mă cu mâna de abdomen, aveam ochii in pământ. Aud cum cineva și-a dres vocea și am ridicat privirea rămânând incremenită.

-Ce faci Rose? Era Jason.

-B-bine. I-am răspuns bâlbâindu-mă.

-Cum ești?

-Adică? Il intreb pentru că nu ințelegeam la ce se referea.

-Te doare ceva? Mă intrebă el rânjind.

-D-da.

-Mă bucur. Imi răspunde și trece pe lângă mine lovindu-mă cu umărul lui.

Ce jeg de om.

Ajunsă in bucătărie mă intâlnesc cu Andrew care pregătea masa. Am trecut pe lângă el și i-am pus mâna pe umăr, acesta tresărind. S-a uitam la mine și părea șocat.

-Ce naiba ai pățit Rose? Mă intrebă speriat și ingrijorat.

-Nimic. Ii spun zâmbind slab.

-Cum nimic? Ai o vânătaie mare pe obraz și te ți de abdomen. Ce s-a intâmplat?

-Ăhm...am căzut.

-In halul ăsta ? Era nesigur pe răspunsul meu.

-Da...

-Ești sigură ? Ți-a făcut ceva Jason?

-Nu mi-a făcut nimic Jason și sunt foarte sigură.

Andrew dădu din cap și imi puse farfuria cu mâncare in față. Imi părea rău că l-am mințit dar Jason a zis că nu vreau să știu ce pățesc dacă află cineva și plus de asta nici eu nu vruiam să se știe.

-Poftă bună Rose. Imi spusese Andrew și eu am dat din cap in semn de mulțumire.

Nici nu știu cât este ceasul . Mi-am indreptat privirea spre frigider unde era un ceas și era ora 3:26 pm . Am dormit mult prea mult. Abia aștept să ajung acasă.

Mi-am terminat masa și am spălat farfuria. Chiar dacă sunt prințesă nu inseamnă că nu pot face treabă. Imi place să-i ajut pe cei din jur . Imi place ca totul să fie ordonat și curat și de aceea mai fac și eu treabă dar fără să știe tata deoarece sigur s-ar lua de mine că este treaba servitorilor.

Vreau să ies afară. M-am dua sus și m-am schimbat in rochia mea albastră de prințesă și m-am indreptat spre ușă. Jason ieșea din baie și m-a oprit.

-Unde crezi că mergi?

-Afară. Ii răspund incet.

-Mi-ai cerut voie? Aș vrea atât de mult să-i comentez dar incă numi-a trecut durerea din partea intimă așa că incerc să mă abțin.

-Imi pare rău. Pot să ies afară? Il intreb cu speranța că mă va lăsa.

-Du-te, dar dacă ajungi altundeva nu mai ieși din camera asta , ințeles?

-D-da.

-Da ce?

-Da, am ințeles. Mulțumesc.

I-am spus după care am plecat spre grădina de trandafiri ( oc eu iubesc trandafirii cum să nu iubești trandafirii oc ) .

Am inceput să mă plimb prin grâdina de trandafiri de multe culori și m-am oprit la un trandafir albastru. Albastru este culoarea mea preferată și trandafirii florile mele preferate. Sper că Jason nu se supără că il i-au. Mi-l pun in păr și incep să dansez și să mă invârt cântând.

"How many times do I have to tell you"

"Ever when you cry you are beautifull too"

"I'll give you all of me, and you'll give me all of you"

Am continuat să cânt această melodie până s-a intunecat afară. Mă indrept spre casă alergând și intru grăbită deoarece cred că am stat prea mult in grădină și nu vreau să-l supăr pe Jason. Vreau atât de mult să dispară.

-Cine vrei să dispară? O voce mă intrerupse. Era Andrew.

-Ahm...era o melodie . Vreau atât de mult să dispară, să uit de tot , să uit de el... Incercam să mă scot inventând o melodie , okay incep să delirez.

-Bine, masa este gata prințesă.

-Voi cobori peste câteva minute. Spun și fug pe scări in cameră.

Intru la duș și apoi mă schimb in niște haine mai comode. Cobor la masă și acolo mă intâlnesc cu Jason.

-Ce-ai in păr? Mă intrebă Jadon unindu-și sprâncene . Mi-am dus mână la păr și am observat că nu mi-am dat jos floarea.

-F-floare.

-Știu și eu că e o floare, dar ce caută in părul tău când locul ei e in grădină.

-Imi plăcea și am crezut că nu te va supăra. Sigur Andrew se gândește la faptul că prima oară când am ajuns aici eram tupeistă cu Jason iar acum mă bâlbâi ca toți dracii.

-Discutăm noi. Imi spuse Jason cu un rânjet.

M-am așezat la masă și am inceput să mănânc din friptura cu garnitură de cartofi și salată. Andrew se pricepea la mâncare. Andrew imi amintește de Harry. Ce o face Harry in momentul ăsta? Ii este dor de mine ? Sper că ii este pentru că și mie imi e dor de el...

•••

Vot și părere ❤

Next la 5 comentarii și 5 voturi.

Princess ♦ HSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum