➡ 97 days until my b-day. ♦

300 22 3
                                    

Prințesă.

Prințesă.

Prințesă.


E tot ce nu vreau să fiu. Vreau să aleg pentru mine , nu să o facă alții, cum ar fi tatăl meu. La dracu' cu toată tâmpenia asta. Mai sunt doar nouăzeci și șapte de zile până voi muri.


Nouăzeci și șapte de zile până voi implini frumoasa vârstă de optsprezece ani.

Nouăzeci și șapte de zile până la căsătoria mea cu Jason.

Nouăzeci și șapte de zile până il voi pierde pe Harry pentru totdeauna.


Aș vrea doar să nu trebuiască să mă căsătoresc cu un ipocrit pervers. Aș da orice să nu fiu obligată să fac asta.

Dimineața iși face apariția cu prietenul ei, soarele. Este atât de multă lumină incât abia pot deschide ochii. Mă intorc pe cealaltă parte și imi arunc mâna in pat, simțind un piept tare și auzind un geamăt. Mi-am deschis brusc ochii , uitând și de lumina razelor soarelui pentru un moment. Nu știu de ce am reacționat așa, doar Jadon putea fi lângă mine in pat.


-Bună dimineața iubire. Imi spune Jason cu rânjetul lui perfect de arogant.

-Neața Jason. Ii răspund eu sec.

-Cineva nu a dormit bine noaptea trecută? Ochii lui albaștri imj scanează tot corpul și văd cum se oprește cu privirea la sânii mei.

-Oh Doamne, ești un ipocrit. Il jignesc și mă acopăr cu pătura, chiar dacă am bluza pe mine.

-Dacă eram eu lângă tine nu mai erai așa nervoasă in dimineața asta, ba chiar erai foarte bine dispusă . Rânjește la mine după ce iși termină propoziția.


Nu mai spun nimic , doar imi dau ochii peste cap și incerc să mă ridic din pat.


-Unde te duci? Mă intreabă dar nu ii răspund.

-Te-am intrebat, unde te duci? Nu mă face să repet.

Nici acum nu răspund. Nu sunt obligată să ii răspund lui.

-Nu auzi ?

-Aud, dar nu vreau să-ți răspund.

-Enervant-o.

-Prostule. I-o intorc nervoasă.

-Ce-ai spus? Zice și se ridică in fund.

-Ce-ai auzit. Acum lasă-mă. Ii răspund și mă indrept spre baie.

-Va trebui să te educ puțin. Mă amenință el cu rânjetul lui prea pervers.


Se ridică din pat și vine spre mine. Nu știu de ce, dar nu mă pot mișca. Doar nu avea de gând să mă bată, nu? Normal că nu.


-Dezbracă-te. Imi ordonă el scurt.

-Poftim? Il intreb cu gura căscată.

-Am spus, dezbracă-te . Dacă nu vrei să o fac eu și nu va fi bine.


De parcă dacă mă dezbrac eu singură imi va fi bine.


-Lasă-mă cu prostiile tale Jason.


Princess ♦ HSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum