Neden uykumun en tatlı yerinde bu alarm çalar?
Çaresiz yine ben kapatıcaktım onu .. isteksizce pofuduklarımı giyip sürüne sürüne banyoya gittim Durmuş öyle aynada kendime bakıyordum hiç özenmeden hazırlanmıştım başıma gelecekleri bilmeden çıkmıştım evden . Daha lise 1. Siniftim Yolda yürüyordum ama nasıl yürüdüğümü bende bilmiyordum .. neyse servise binmiştim telefonum çalıyordu arayan arkadaşım Denizdi..+"Efendim denizcim "
- "Nerdesin canim?"
+"servisteyim canim birşey mi oldu " demem ile birlikte denizin ;
-" servisten iner inmez okulun arkasına gel" demesi bir oldu ne olduğunu anlamadan "tamam" diyebilmiştim sadece sonra telefonu kapatmıştı oyle merakla gidiyordum ki .. kafamda yüzlerce soru vardı ama hepsinin cevabı indiğim zaman okulun arkasındaydı ...
Hızlıca servisten inerek okulun arkasına doğru gitdim resmen dizlerim titriyordu ve gittiğimde kavga ettiklerini gördüm olduğum yerde dona kalmış onlara bakıyordum oysaki öyle bir manzara beklemiyordum oda neydii en iyi arkadaşlarım kavga ediyordu .. " Ne oluyor burda " diye seslenmem ile hepsi bana döndü yaklaşmiştim kizlara ne olduğunu hala anlamamiştim telefonum elimden kaydı onu almak için yere eğilmiştimki elime bastı o kendinden büyük botlar ile. Parmağım sızlıyordu hastane gitmistim kuzenim ömer ile doktor parmağımın çatladıgını söylemişti. . O sırada titreyen telefonum ile tüm dikkatım dağıldı gelen mesajda bana atilan bir maile bakmam gerektiği söyleniyordu bende merakla açıp okumaya başladım resmen çocuğun biri beni yerin dibine sokmuştu.. o kadar çok öfkelenmiştim ki orda bir yorum dikkatimi çekti Miraç diye bir çocuk hakkımda kavga eden arkadaşıma " üzülme kardeşim kızlar artık böyle değer bilmiyorlar" demiş çok şaşırdım beni tanımadan nasil böyle birşey söyleyebiliyordu . Ister istemez kirilmistim. Tüm cesaretimi toplayıp ona bir mail gönderdim yazdığım mail de " miraç hakkında konuştuğun kişi benim , tanımadığın kişi hakkında nasil böyle önyargılı olabiliyorsun? " aradan fazla gecmeden telefonum titredii gelen mesaj miraçtandı o an kalbim öyle bir atmaya başladıkiii .. neyse berrin dur oku şu mesaji kendine gel demiştim miraçin mesaji " Özür dilerim berrin sen olduğunu bilsem asla öyle birşey demezdim Özür dilerim tekrardan" diye yazmıştı .. yüzümde garip bir tebessüm ile öylece mesajina bakiyordum . Aslında sevinmiştim ama ne yazacağımı bilmiyordum garip bir duyguydu .. sonra tekrar bir mesaj gelmişti " beni affetmelisin istersen sana mandalina alirim hatta kendi ellerimle yediririm" demişti mesaji kim bilir kac kere okudum oyle şaşırmıştım oyle mutlu olmustum ki sebebini bilmiyordum ama çok mutlu olmuştum ..Öylece konuşmaya devam etmiştik ...
- Devamını eger merak ediyorsaniz sizlerin elinde :)) umarim begenilirki devamı gelir :))) Küçük bir not ; telefondan yazdığım icin yazım yanlışları olabilir şimdiden kusuruma bakmayin ✋❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVMEK İSTEMEZDİM
RandomBu bir hikaye değil aslinda benim "3 senelik masalim" ilk defa yazili bir şekilde anlatiyorum. ilk deneyimim. umarim beğenirsiniz. " yaşamakta yazmak kadar kolay olsaydi keske.. Ama olmaz. " iyi okumalar -BEĞENMENIZ UMUDUYLA :) size masalımı anla...