Ben seni unutsam , yüreğim ?

55 1 0
                                    

Sevgilim özlemişsindir beni dün gece seni bensiz bıraktım
- Özü dilerim sevgilim dün gece cok yorgun ve mutsuzdum . dur anlatayım sen hep sorardın ya günün nasıl geçti diye ; dün davatiyeleri yazdım aklıma gelen sen oldun keske orda senle benım adım yazıyor olsaydı . ama ne yazık kı yazmıyordu. ne boş hayaller dimi .. sonra sabaha kadar ağladım. yanlızlığıma sneın baskalıarının oluşuna. sonra güldüm . ŞİMDİ YOKSUN AMA VARDIN . ve sonra ağlamaya devam ettim salaklık işte arada olur böyle şeyler. sevigilim özledim seni , kokunu , sesini gülüşünü bana sarılışını. sevmek suçmuydu ? suç olduğunu bilseydım , yemınım olsun sevmezdim. yastıktan nefret ettım senın omuzun gıbı uyutamıyor .ben seni unutsam yüreğim ? o unutmuyor işte .dünyayı dipten başa bana verseler sana değişmem . kör olsun , kara yazım bitti sana olan yazım. kendimi ipe çekmem lazım , sevmeyı sevılmey ıhayatı sende tatmıştım kendıme ne yaparsam yapayım sen olmadı . bir gönlüm var akıllanmaz . aşk diyip tutturmuş Sen diyip ağlar olmuşş. sen bana bir kez mesaj at , glemezsem ölümüm olsun . gel diyemem ama git diyemem ki .bi kere bana ihtiyacın olsun yanında olmazsam ömrüm solsun. ölüyorum ölürken yazıyorunm ; benim gibi gitmeliydın ardına baka baka . sonra dmeezlermi snaa sen gurursuzu sevmedin ki gelsin . cevreme sorar oldum , ne yapmalıyım diye .ama sunu unutma gün gelecek beni özleyeceksın ve kimi bekliyorsun diyecekler , o gurursuz değil ki yıne gelsın. yaptığından cekeceğinden kuşkun mu vardıda ağlıyorsun . şimdi yerli yersiz ağlama vaktıdır sne soracaksın cevrene ne yapacağım dıye soracaksın alacağın cevap '' bilmiyorum olacak .'' kimin gücü yeterki zmaanı geri almaya. ilk günki gibi güçlü ol ki bu çaresizi mı sevmişim dedşrtme , sen öyle değilsin ben bilsemde millet bilmez .. simdi hoşçakal zamanı ama sen hoşçakalmayı haketmıyorsun sevmenın ve sevılmenın hakkını verebilenındır hoşçaklmak sana tek sozum aşka sevgıye muhtac mecnun gıbı yaşaman dileğiyle .

-Arkadaşlar begenilirse devami gelir . Begenilmezse silmeyi düşünüyorum.

SENİ SEVMEK İSTEMEZDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin