Bu sabah onun mesajiyla uyanmistim nasıl bir mutluluktu bu çabukca telefonumu elime alıp ona cevap verdim "sanada Günaydın " dedikten sonra hazirlanmaya başlamiştim kendime özenmeden evden cikan Berrin şimdiyse kendime ozenmeye başlamıştım saçlarımı ozene ozene yaptim.. sonra tekrar mesaj atti "napiyorsun " diye "hazırlanıyorum" diye de cevap vermiştim sonra tekrar mesaj geldi " Çok süslenme sakın " yazmıştı öyle değişik hissettim kendimi aman aalllahim aşık oluyorum sanki dedim .. sonra kendimi toparladim ve sadece naazik bir kahkaha attım .
Sonra servise binmiştim aklımda hala bu sabah yaşadıklarım vardi ve ben yine gulumsuyordum.. servisten inip okula doğru gidiyordum ki arkamdan bir ses "Berrin" diye seslendi hic boyle ses duymamistim aman allahim ama sanirim arkama dönemezdim çünkü çok utaniyordum bi an kendimi arkama dönmek zorunda hissettim dönüp arkama baktığımda öyle güzel gülüyor du ki aşik olmamak imkansiz ... sesim titrerce " efendim" demiştim ve o ara eline dikkat ettim ki elinde bir mandalina vardı o gün bana sözde demediģıni kanitlamisti elinde gercekten mandalinayla gelmişti sonra bana " Öyle uzaktan mi bakicaksin yaklaş mandalinani yedireyim " diyip gulumsemisti o gulumsemeye hayir diyemezdim.. yaklaşmiştim ve mandalina mı yemistim ama benim aklim mandalinada değildi . Gülüşü, yüzü, bakışı ve sesiii .. beni benden almıştı .. hic konusmadan bakisiyorduk .. sonra okulumun olduğunu hatta geç kaldığımı söylemiştii ben ona oyle kitlendim ki duymamistim elini omuzuma koyarak " Berrin? Ordamisin" Sasirarak " b-burdayim " dememle " geç kaldin" demesi bir oldu ona hic bakmadan yürümeye başlamiştim çünkü çok utanmistim..- Devamını eger merak ediyorsaniz sizlerin elinde :) umarim begenilirki devamı gelir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVMEK İSTEMEZDİM
De TodoBu bir hikaye değil aslinda benim "3 senelik masalim" ilk defa yazili bir şekilde anlatiyorum. ilk deneyimim. umarim beğenirsiniz. " yaşamakta yazmak kadar kolay olsaydi keske.. Ama olmaz. " iyi okumalar -BEĞENMENIZ UMUDUYLA :) size masalımı anla...