B U L A M A Y A C A K S I N !

54 2 5
                                    

Benim sana duyduğum aşkla kimse seni sevmeyecek.Belki seveni bulabilirsin.Ama benim gibi seveni gerçekten bulamayacaksın.Biraz klasik kaçıyor olabilir sana.Bak tekrar söylüyorum;
b u l a m a y a c a k s ı n !
Benim sana gösterdiğim ilgiyi kimsede göremeyecek kadar kör olacaksın.
Benim seni özlediğim gibi özlemeyecek kimse seni.Ben sende en çok neyi sevdim biliyor musun?Buluştuğumuzda,bana sarılırdın.Kokun üzerime sinerdi.Eve kokunla dönmeyi çok sevdim.Sen benim nefesim gibiydin.
Sevmeyi geçtim,sana benim gibi sarılacak sımsıkı?Sarılsa da doldurabilecek mi sağındaki boşluğu soluyla?Tüm hücrelerimle seviyordum seni ben.Tüm benliğimle..
Ben sevdikçe sen gidiyordun,sen gittikçe..
Benim nefesim kırılıyordu..
Belki bana kızacaksın bunları sana söylediğim için.Kız be..
Kızınca daha çok seviyorum ben seni.Anlamıyor musun nefesim?Ben seni sevmek için bahane arıyorum.Sen gitmek için gerçekleri yok edip,bahaneleri kullanıyorsun.Bense gerçekleri sana yaşatıp,bahanelerle seni sevmeye çalışıyorum.Tabi sende haklısın,kimse sevmedi daha önce seni böyle.Seni de anlamak lazım.Alışık değilsin.Ama benim için söz konusu sen'sen..
Akan sular durmuyor,daha da akıyor.Ben ağladıkça sen gülmedin mi yanındakiyle?Benim duygularım çiğnenmedi mi ayakların altında?Ben yapma bunu bana derken,sen inadına yapmadın mı?Yaptın.Seviyorum dedikçe yapmadığın şey kalmadı.Ben senin beni sevmeyişini bile sevdim nefesim.
Seviyorum ya ben,yapmadığın şey kalmaz şimdi.Ama şu söylediklerimi yaz aklının bir köşesine,kimse tarafından bu kadar sevilmeyeceksin..
Ben buna acıyor,
buna kanıyor,
buna ağlıyorum..

İçimdeki senin zehrini,gözyaşlarımla atıyorum...

SENİ SEVMEK İSTEMEZDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin