Sınıfa girdiğimde ise hocanin öyle bir bakışı vardıki ama öğretmenim bilmiyordu ki oyle mutlu öyle huzurluyum ki onu asla takmayacagimi gerçekten bilmiyordu..
Teneffüs vakti olmuştu kizlar durmadan " Berrin ne oldu sana ? "" berrin nereye dalıyorsun " gibi sorular sormaya başlamişti . Ama onlara cevap veremiyordum sonra arkadasim elif" aşkımı oldun " dediğin de gulumseyi verdim ve o an herkes anlamisti bana ne olduğunu. Ama ben hala inkar ediyordum " saçmalamayin kizlar yok öyle bir şey dedim .. ama tabikide inanmadiklari guluslerinde belliydii.. neyse ders başlamıştı derken öylece gün geçmişti ama bana gün boyunca hiç mesaj atmamişti oyle merak etmistim ki .. yoksa sadece Özür dilemek icin mi benimle konuştu diye düşünürken telefonum titredi düşünceleri birakip mesaji okuduğumda " Özür dilerim canım öğretmen telefonumu aldı yazamadim çok merak ettim seni bugün " yazmişti inanabiliyormusunuz bana caniim dedi ya beynim durmustu kalbim ise hic durmadan atmaya başlamıştı.. hemen bekletmeden mesaj yazmistim oylece konuşmuştuk. . Gunler geçmişti ona alismistim ama öyle çok korkuyordum ki " YA GIDERSE" Diye .. korktugumda olmuştu ya neyse. . Günler geçti ve o gün 30.01.2012 sabahi yine olduğu gibi onun Günaydın mesajiyla uyandim oylece konusmaya başlamıştık ve bir mesaj " sevgilim demek istiyorum canimsin derken çekinmek istemiyorum artık benim ol istiyorum beni sev benimle büyü benimle yaşlan istiyorum" yaziyordu ilk ddfa mutluluktan ağlamistim .. ellerim titriyordu gozyaşlarimi silip "Ah be adam sen kalbimi zaten sahiplenmistin hayir demek yakismaz ki .. seviyorum " yazmistim ne gurursuz gibi ama aşkta gurur olmaz bilirdim..
Oylece başlamişti masalimiz .. bulusmaya karar vermistik o gum uyandim oyle hazırlanıyorum ki titriyordum heyecandan rümeli bile burnuma sürmüştüm gömleğimi yakmiştim annem farkettiğinde sakarmısın demişti hic korkmadan " hayir annem aşığım" demistim annemse sadece gulumsemisti çünkü ne yapabilirdi ki :) neyse sonunda hazirdim nerde bulusacagimizi konusmustuk heyecandan onu unutmustum tekrar eski mesajalara gitmek zorunda kaldim neyse ki bulmuştum sahilde bulusucagimizi görünce korkmustum ya goren olursa diye ... sonra bir cesaret gelmişti ciktim evden bekledim dolmusu dolmusa bindigimde heycandan titriyordum hala neyseki inme vakti gelmişti yuruyordum koskocaman sahilde onu aramaya başlamisiim hiç unmadigimm anda karşıma çıktı sasirmistim neyse başlamişti sohbet. .
- Nasilsin berrinnim?
+ teşekkür ederim iyiyim sen nasilsin ( heyecandna ölecektim sanki )
_ iyiyim tabiki sen varsin yanimda
+ tesekkur ederim ( o an tekrar kalbim durmustu.)Öylece gulumsddik sohbetimiz devam etti.. neyse saat 5'e geliyordu " Üzgünüm canim gitmeliyim " deme vakti gelmişti ve demistim.. bana oyle bakti ki " gitme " dercesine .. ama gitmek zorundayimdim.. öyle kalkmistik sonra yürürken elimi tuttu " ve kalbim gercekten durdu " tepki verememistim elleri öyle yumuşakti oyle sicaktiki heycandan buz kesen ellerim isinmiştı neyse yuruduk ell ele . Sonra dolmuş bekliyorduk birlikte dolmuş gelmişti " hoşçakkk.. diyecektim ki lafi agzima tikayip sarilmisti neye ugradigimi sasirmistim hafifce kendimi çekerek dolmusa binmistim.. ondan niye kaçtim diye düşünmeye başladım cevabi ise utanmakti .. ama utanmadan kokusunu o an icime oyle cektim ki herkes o kokuyor gibi hissettimmm. neyse dolmusta oyle dalmisim ki az kalsin yanlis yerde inicektim ..
Devamı için ne yapmalisiniz biliyorsunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVMEK İSTEMEZDİM
DiversosBu bir hikaye değil aslinda benim "3 senelik masalim" ilk defa yazili bir şekilde anlatiyorum. ilk deneyimim. umarim beğenirsiniz. " yaşamakta yazmak kadar kolay olsaydi keske.. Ama olmaz. " iyi okumalar -BEĞENMENIZ UMUDUYLA :) size masalımı anla...