bölüm 13

56 3 0
                                    

Yağız'ın ağzından

Gece klübünün önüne gelmiş Deniz ve Ali'yi bekliyorduk. Emir'in heycanlı beklişi beni ne kadar sinir etse de Deniz'in giyiceği kıyafet yüzünden içim içime sığmıyordu.

Hetero muydum değil miydim bilmiyorum ama tek bildiğim bu çocuktan deli gibi etkilendiğim ve hoşlandığımdı.

Ali ve Deniz görüş alanımıza girdiğinde Deniz'in bakışları direkt beni bulmuştu.

Bana gülümseyerek el salladı. şaşırmış olsam da çaktırmadım. çünkü bana ilk defa sanalda ki gibi davranmıştı.

Yanımıza geldiğinde Emir iti kollarını açıp beklerken gelir gelmez kollarını boynuma doladı şaşkınlıkla ellerimle belini kavrarken kulağıma yaklaşıp "beğendin mi lolitam" dedi.

belinden daha sert kavrayıp kendime biraz daha çekerken "çok" diye fısıldadım.
Bendem ayrılınca Emir ile bakıştılar ama gidip sarılmadı Emir'e.

İçeri girip köşelerde olan boş bir masaya geçip içkileri sipariş ettik. Kolay kolay sarhoş olacak biri değildim bu yüzden rahattım.

Deniz alkolsüz kokteyl söyleyince sessizce gülümsedim bunu görmüş olacak ki kızgın bir bakış atmaya çalıştı ama başaramadı. Çok tatlı gözüküyordu.

Bizimkiler bir süre içtikten sonra herkes dans etmeye kalktı ve gözden kayboldu.
Emir, Deniz'in yanına gelip dansa davet etti ama Deniz "Ben lolitamla kalıcam" deyip biraz daha yaklaştı yanıma.

Emir bu hareketine bozulup gözden kaybolurken Bende gülümseyip Deniz'i belinden kavrayıp yanıma çektim.

Utandığı, yanaklarının rengindem belli oluyordu ama göstermemeye çalışıyordu.
Ne o bir şey konuşuyordu ne de ben.

Bir süre dans ettikten sonra evlere dağılmaya karar verdik. Deniz evde annesi olduğu ve geç dönemeyeceği için o da Melis'lerde kalıcaktı.

Melis, ben ve Deniz taksi ile gelmiştik eve. Melis kör kütük sarhoş olduğu için direkt odasına gidip yattı.

Deniz çantasından çıkardığı pijamaları giyip geldi salona. "Sen odana gidebilirsin. Ben zaten burda yatıcam." dedi Deniz.

Onun kokusuyla, teninin sıcaklığıyla uyumak istiyordum. Bu çocuk bana ne yapmıştı bilmiyorum ama ne yaptıysa bunu çok sevmiştim.

Bileğinden tutup odama  götürdüm Deniz'i. Şaşkınca yüzüme bakarken yatağa girip duvardan tarafa doğru kayıp yanımı pat patladım.

Utana sıkıla girdi yatağa üstümüzü örtüp kafam Deniz'in göğüsüne gelicek şekilde yatıp kollarımı beline sardım.

"Biraz daha nefes almazsan bayılıcaksın" dediğimde sanki nefes almayı unutmuş gibi derin bir nefes aldı. Ellerini saçlarımın üstünde biraz gezdirdikten sonra o da bana sarıldı.

Nefesi düzene girdiğinde uyuduğunu anladım ve bende Deniz'in kollarında kendimi uykuya bıraktım.

Lolitam [(bxb) yarı texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin