თავი 2.
დავბრუნდი. ამჯერად ეს ლექცია, გუშინდელ გაპრვას შეეხებოდა. ღმერთო ჩემო, რა მოსაწყენია. ჯინმა შემაშინა. ნუ ხო.. გუშინ სახლიდან გავიპარე. არავინ იყო სახლში და არც ინტერნეტი მქონდა. მოვიწყინე და გარეთ მარტო გავედი. სიმართლე გითხრათ მეშინოდა. იქ ერთი ლამაზი გოგონა დავინახე. ვფიქრობდი უნდა მივსულიყავი თუ არა. ღმერთო რა ლამაზი იყო.
შემამჩნია რო მივაშტერდი. ამ დროს ჩემი გულიიიიი... გავწითლდი. მოვიდა და მითხრა.
-გამარჯობა, მე თქვენი ახალი მეზობელი ჯუნ ჯი ჰიუნი ვარ. (ჰიუნი)
-გ-გამარჯობა, მე.. კიმ თეჰიონი ვარ.. (თაე)
-ჩვენ ლაპარაკი გავაგრძელეთ.რამოდენიმე წუთში ჯინის ხმა გაისმა.
-კიმ თეჰიოოოოოოონ!!!!!! (ჯინი)
-ამმ.. ბოდიში, უნდა გავიქცე, თორემ ვერ გადავრჩები.. (თაე)
-კარგი, იქნებ.. ხვალ ჩაი დაგველია ერთად? (ჰიუნი)
-ჰმმ.. არ ვიცი.. რატომაც არა (თაე)
-ძალიან გახარებული ვიყავი. ნომრებიც გავცვალეთ. მაგრამ სახლში რომ მივედი..ასეთი ჯინი, რომ დავინახე რამის გული ცაში ამივიდა. კანკალი დამეწყო.
-სად ეგდე! (ჯინი)
-მე... (თაე)
-შენგან ამას არ მოველოდი თეჰიონ (ჯუნი)
-მიპასუხე!!! (ჯინი)
-რატომ გახვედი მარტო? (ჯიმინი)
-სახლში არავინ იყო.. და არც ინტერნეტი გვქონდა.. მოვიწყინე და რა მექნა.. (თაე)
-თუ რამე პრობლემა გაქვს მითხარი, შევინახავ საიდუმლოს და დაგეხმარები (ჯიმინი)
-გაგეფრთხილებინეთ მაინც (იუნგი)
-ეს აღარ განმეორდეს! (ჯინი)
-ეს ორი საათი გაგრძელდა. რამის გული ცაში აფრინდა. ასეთი ჯინი არასდროს მინახავს.მერე, მე და ჯიმინი გარეთ გავედით. უცებ არემი გამოვიდა. ძალიან შემაშინა მისმა დასისხლიანებულმა თვალებმა.. სისხლი სწყუროდა.. გოგო რომელიც წეღან გავიცანი მარტო იჯდა.. არემი კი მისკენ გაიქცა..
/გაგრძელება იქნება\
YOU ARE READING
შეგიძლია დამიძახო მონსტრი
Fanfictionისტორია მიმდინარე დროშია. მთავარი პერსონაჟი კიმ თეჰიონია, რომელიც ვამპირია. როგორი წარიმართება, მისი ცხოვრება თუ მას ადამიანი შეუყვარდება? (შეგიძლიათ წაიკითხოთ მეორე წიგნიც ,,შეგიძლია დამიძახო მონსტრი 2'')