ის.. არ იყო ასეთი..

203 18 3
                                    

თავი 10.

-რა ხდება! ვინ არის! (გუკი)
-თქვა გუკმა და დაინახა კიმ თეჰიონი, ანუ მე, ჩემს ძმებთან ერთად.
-ქორწილი არ იქნება! (თაე)
-რას ბედავ?! (გუკი)
-გუკი თავს დამნაშავედ თვლიდა, მაგრამ უკან, ვერ დაიხევდა.

ქორწილი ჩავშალეთ. იქ მყოფებს ყველაფერი ავუხსენით. ეს საქმე სამართალ დამცველებთან არ მივიდა. მე გუკს ვაპატიე, რადგან.. მას ისევ მეგობრად ვთვლი. მან.. ეს როგორ გააკეთა.. ვერ ვიჯერებ.. ის.. ის ერთადერთი იყო, რომელსაც ყველაფერს ვუზიარებდი.. მე.. არ ვიცი რა ვთქვა..

-თაე.. მე.. მე შენ მიყვარხარ! (ჰიუნი)
-რა?! (თაე)
-ხო... (ჰიუნი)
-მ-მეც.. (თაე)
-ჩვენ შეყვარებულები გავხდით.

გუკის POW.
რა იდიოტი ვარ.. რაზე ვფიქრობდი.. თეჰიონ.. მე.. მაპატიე გთხოვ.. არ ვიცი რა მომივიდა.. იქნებ, ნაკბენის ბრალი იყო.. ჰიუნ.. იყავი იმასთან ვინც გიყვარს.. მე, ამის უფლებას მოგცემ.. და ახლა..... როდესაც ეს ყველაფერი დასრულდა... რა აზრი აქვს, ჩემს სიცოცხლეს.. ეს არ უნდა გამეჯეთებინა.... მშვიდობით.. ღმერთო, რა იდიოტი ვარ..

 ღმერთო, რა იდიოტი ვარ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

***
ტელეფონზე ზარია.
-ვინ უნდა იყოს! (თაე)
-გ-გუკ-მა.. (ჯინი)
-რა? რამე მოხდა? (თაე)
-მან თავ-ვი მოიკლა.. (ჯინი)
-რა?! (თაე)
-მე, ტელეფონი ხელიდან გამივარდა და ძირს დავეცი. ნუთუ ის ნანობდა.. ბოლო ხმაზე დავიკივლე..
-არა!!! რატომ გუკ!!! (თაე)
-თვალებიდან, ცრემლები მომდიოდა და ვყვიროდი.

ერთი თვე გავიდა, იმ ამბავიდან. დავმშვიდდი.. ვცდილობ მასზე არ ვიფიქრო.. რადგან წამიერად ტირილს ვიწყებ.  მე და ჰიუნი დავქორწინდით. ეს ამბავი, ბევრისთვის ბედნიერად დასრულდა.. მაგრამ გუკი.. ის.. არ იყო ასეთი.. არ ვიცი ეს რამ გამოიწვია..

/დასასრული\

შეგიძლია დამიძახო მონსტრიWhere stories live. Discover now