თავი 5.
ძალიან გახარებული ვარ! ძლივს დავითანხმე არემი, რომ გარეთ მარტო გავსულიყავი! მაგრამ ჯიმინი ფანჯრიდან მაინც მადევნებდა თვალყურს. თან მითხრეს, რომ მისი ხედვის არეალიდან შორს არ წავსულიყავი. რატომ მიხარია ასე? პარკში გოგო დავინახე ფანჯრიდან!
პარკში ჰიუნის გვერდით ჩამოვჯექი და მივესალმე. ისიც მომესალმა. არ ვიცი რა მემართება.. თვალებში ვერ ვუყურებ და მასთან ერთად როცა ვარ, ვწითლდები..
სასიამოვნო საუბარი გვქონდა, როცა ტელეფონზე ჯუნი მირეკავდა.
-გისმენ ჯუნ (თაე)
-ჯინი სადაა?! (ჯუნი)-მოიცაა... ის ჰობის ამბავის დროსაც არ მინახავს.. სახლში არ არის?! როგორ ვერ შევამჩნიეთ! (თაე)
-ჯანდაბა! ეხლავე სახლში მოდი! (ჯუნი)
-რა მოხდა ასეთი (ჰიუნი)
-მაპატიე უნდა წავიდე (თაე)სახლში მივედი და ვთქვი.
-სად არის?! (თაე)
-არ ვიცი (ჰობი)
-ამ დროს, ჯიმინის ტელეფონზე ზარი იყო.
-გისმენთ (ჯიმინი)
-ეხლა კარგად მისმინე! შენი უფროსი ძამიკო ჩემთანაა! (x)
-რა?! ფული გინდა?! (ჯიმინი)
-არ მჭირდება ფული! მინდა თეჰიონი ჰიუნს, ახლოსაც არ გაეკაროს (x)
-უნდა დავრწმუნდე, რომ შენთანაა (ჯიმინი)
-მ-მე ვა-რ ჯ-ჯიმინ-ნ (ჯინი)
-გაიგე? ცოტა მივბეგვეთ! მოკლედ ან თაე შეეშვება ჰიუნს, ან დაერხა შენს ძმას (x)
-კარგი, ახლოსაც აღარ მივა მასთან! (ჯიმინი)
-კარგი, კარგი გამოვუშვებ. მივა და იცით რაც მოხდება იდიოტებო (x)
-რა უნდოდა! (თაე)
-მან ყველაფერი მომიყვა. თვალიც არ დამიხამხამებია ისე ვთქვი, რომ შევეშვებოდი. ძალიან დავნაღვლიანდი.იუნგის ტელეფონზე ზარი იყო. ნეტავი ისევ ისაა?
-გისმენთ (იუნგი)
-გამარჯობათ. ხვალ განყოფილებაში გამოცხადდით (x)
-რა? (იუნგი)
-თქვენზე საჩივარია შემოტანილი. თქვენს წინააღმდეგ საქმეა აღძრული, ას ოცდამეხუთე მუხლის მიხედვით, რაც ჯანმრთელობის განზრახ, მსუბუქ ან მძიმე დაზიანებას მოიცავს, თქვენ გაქვთ ადვოკატის უფლება. ასევე გაქვთ დუმილის უფლება, ყველა თქვენი სიტყვა სასამართლოში თქვენს წინააღმდეგ იქნება გამოყენებული (x)
-კარგით (იუნგი)
-თქვა და გათიშა.
-ჯანდაბა ამის დრო არ მაქვს! (იუნგი)
-ადვოკატს მე გიშოვი. ის ლაწირაკები იქნებიან (თაე)ამ დროს, სისხლიანი ჯინი მოვიდა. ძლივს მოძრაობდა. სულ სისხლიანი იყო. პირიდანაც მოსდიოდა სისხლი.
/გაგრძელება იქნება\
YOU ARE READING
შეგიძლია დამიძახო მონსტრი
Фанфикისტორია მიმდინარე დროშია. მთავარი პერსონაჟი კიმ თეჰიონია, რომელიც ვამპირია. როგორი წარიმართება, მისი ცხოვრება თუ მას ადამიანი შეუყვარდება? (შეგიძლიათ წაიკითხოთ მეორე წიგნიც ,,შეგიძლია დამიძახო მონსტრი 2'')