გატაცება

132 14 2
                                    

თავი 8.

-გამარჯობათ, პროკურორო ჯეონ ჯონგუკ. მინდა გაცნობოთ რომ, პირები რომლებსაც თქვენ იცავდით, ორი წლით აღეკვეთება თავისუფლება, ხოლო მინ იუნგი დაჯარომდება. (x)
-კარგით!!! (გუკი)
-რატომ არ დაიცავი იუნგი.. (თაე)
-ეს ჩემი სამუშაოა (გუკი)
-მე არაფერი ვთქვი, მასზე ნაწყენი ვარ, ძალიან!

მე, ჩემთვის ვიჯექი და ვფიქრობდი, ეს ჯიმინმა შენიშნა.
-რა გჭირს თაე? მთელი დღეა ასე ხარ, რაზე ფიქრობ? (ჯიმინი)
-ჯიმინ მთელი დღეა ასე ვარ, ვფიქრობდი მეთქვა თუ არა, ამიტომ გადავწყვითე გითხრა... მოკლედ, ის გოგო ხომ იცი ჩვენს მეზობლად... ის გოგო მ-მომწონს და მინდა ვუთხრა. (თაე)
-ძალიან მაგარია! მაგრამ თუ აპირებ მის შეყვარებას, იმაზეც უნდა იფიქრო, რომ ადრე თუ გვიან ჩვენი საიდუმლოც უნდა უთხრა. დარწმუნდი, რომ სანდოა. (ჯიმინი)
-კარგი, მგონი ჯობია დღეს ვუთხრა ჩემს გრძნობებზე. (თაე)
-დღეს? მერე აქ რას აკეთებ? ასე აპირებ მასთან მისვლას? (ჯიმინი)
-აა ხო, რამე უნდა წავუღო. (თაე)
-ჯინზე ნუ ინერვიულებ, ვერავინ ვერაფერს უზავენ. (ჯიმინი)

მე წავედი გოგონას საყვარელი ყვავილები, გვირილები ვიყიდე და სახლში მივაკითხე. დავაკაკუნე, მაგრამ ჰიუნმა კარი არ გამიღო. შემდეგ დავუძახე, ისევ არ გამცა პასუხი. ამ დროს ტელეფონმა დამირეკა.
-გამარჯობა? (თაე)
-თუ, შენი გოგოს გადარჩენა გინდა, ჩვენს საიდუმლო ადგილას მოდი. (გუკი)
-რა უქენი მას, ნაბიჭვარო!! (თაე)
-ოც წუთში, თუ არ მოხვალ, გოგო მოკვდება. (გუკი)
მე გიჟივით გავვარდი. არაფერი მაინტერესებდა. მე მხოლოდ ჩემი სიყვარულის, ჰიუნის გადარჩენა მინდოდა. როგორც იქნა მივაღწიე დანიშნულების ადგილამდე და საწყობში შევვარდი, სადაც მომტირალე და ნაცემი ჰიუნი დავინახე.

 როგორც იქნა მივაღწიე დანიშნულების  ადგილამდე და საწყობში შევვარდი, სადაც მომტირალე და ნაცემი ჰიუნი დავინახე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ვერ წარმოიდგენთ, როგორ გავბრაზდი. მაგრამ ვცდილობდი სახე გამეკონტროლებინა.
-ნაბიჭვარო, ხელი გაუშვი!! არ გაცოცხლებ! (თაე)
-დამშვიდდი! მაინც ვერაფერს იზავ! (გუკი)
-ჯეიქეიმ, ჰიუნის იარაღი დაუმიზნა.
-ერთი ნაბიჯიც და ჰიუნი მოკვდება. (გუკი)
-მითხარი რა უნდა გავაკეთო, რომ ის ცოცხალი დარჩეს, ყველაფერს ვიზამ! (თაე)
-ცოტაც და გული ამერევა. შენგაგნ არაფერი არ მინდა. უბრალოდ, მინდა ჰიუნი ჩემი გახდეს. მხოლოდ ასე გადარჩება იგი. (გუკი)

/გაგრძელება იქნება\

შეგიძლია დამიძახო მონსტრიWhere stories live. Discover now