მოვკლავ, მაგ ნაბიჭვრებს!!!

255 24 4
                                    

თავი 4.

მე სახლში მივედი, დივანზე მჯდომე იუნგი დავინახე და ვკითხე.
-რას აკეთებდა ის ბიჭი ჩვენს სახლში (იუნგი)
-დაჯექი ყველაფერს მოგიყვები.     რამდენიმე საათის წინ, ნამჯუნი სამსახურიდან ბრუნდებოდა, გაათავისუფლეს, ამიტომ საშინელ ხასიათზე იყო, სადილი გაამზადა და ჰობის ოთახში შესვლა დააპირა, როდესაც ხმაური მოესმა, კარები შეაღო  თუ არა, დაინახა თოკი რომელიც ჭაღზე იყო მობმული და მასზე ჰობი იყო ჩამოკიდებული. როგორც ჩანს თავის მოკვლას ცდილობდა. ნამჯუნი მაშინვე მივარდა და ჰობი ჩამოიყვანა. მან დივანზე დააწვინა.

-რა?! (იუნგი)-ეს, რომ მოვუყევი იუნგი გაცეცხლდა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-რა?! (იუნგი)
-ეს, რომ მოვუყევი იუნგი გაცეცხლდა.

როცა გამოიღვიძა ყველა თავზე ვედექით. ნამჯუნი ცრემლიანი თვალებით გვერდზე ეჯდა და კითხა.
-რატომ გააკეთა ეს.. (ჯუნი)
-ჰობიმ ვეღარ მოითმინა და ყველაფერი უთხრა, თუ როგორ დასცინოდნენ იმაზე რომ, ფსიქოპატი ძმა ყავდა თუ, როგორ სცემდნენ სკოლის უკან და ათას საშინელებებს ჩადიოდნენ. ნამჯუნმა თქვა.
-ეს ყველაფერი ჩემი ბრალია რატომ ვარ ასეთი ცუდი ძმა.. (ჯუნი)
-შემდეგ ჰობიმ უთხრა.
-ასე ნუ ამბობ, შენ ყველაზე მაგარი ძმა ხარ მთელს მსოფლიოში (ჰობი)
-მადლობა მაგრამ ამ სიტყვებს არ ვიმსახურებ..
-მე ვერაფერ ვთქვი. ამ ყველაფრის მოსმენის შემდეგ, იუნგი გაცეცხლდა.
-მოვკვლავ, მაგ ნაბიჭვრებს!!! (იუნგი)
-იუნგი არგინდა (ჯინი)
-შენ გგონია ვინმეს შევარჩენ ჩემი ძმისთვის ასეთ მოქცევას? ვერ გადამირჩებიან ეგ იდიოტები!!!(იუნგი)

იუნგიმ იმ დღეს ერთ-ერთი ბიჭი დაიბარა და უთხრა, რომ რაღაც საქმე ქონდა მასთან. ბიჭი მოვიდა იუნგი გაცოფებული იყო მაგრამ თავს იკავებდა -გავიგე რომ ჩემს ძმას დასცინი და ეს ყველაფერი არ მომწონს, თავი დაანებე თორემ.. (იუნგი)
-თორემ რა? მიპასუხე! ორ ქულას დამიწერ? თუ შენი ძმის მსგავსად იბღავლებ? მითხარი! თორემ რა? (ბიჭი)
-იუნგიმ თავი ვეღარ მოთოკა, ყელში ამოუვიდა და მთელი ძალით სახეში დაარტყა.

 (იუნგი)-თორემ რა? მიპასუხე! ორ ქულას დამიწერ? თუ შენი ძმის მსგავსად იბღავლებ? მითხარი! თორემ რა? (ბიჭი)-იუნგიმ თავი ვეღარ მოთოკა, ყელში ამოუვიდა და მთელი ძალით სახეში დაარტყა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

არავის ვურჩევ, მისი დარტყმის გამოცდას. -ძალიან ბევრს ტლიკინებ პატარა ბიჭო! ამის მერე ალბათ მიხვდებით რაც მოხდება! (იუნგი)
-ბიჭი დასისხლიანებული იყო, ხელს ძლივს წევდა.
-არასწორ ვიღაცასთან დაიჭირე საქმე, ახლა აეთრიე და დედიკოსთან გაიქეცი (იუნგი)
-უჩურჩულა იუნგიმ ბიჭუნას.

ვერც კი წარმოიდგენთ, როგორ ვიკავებდი თავს, რომ იუნგის არ გავყევი. როგორ მინდოდა იმ ბიჭისთვის ძლიერად დამერტყა. კარგი მოთმინება მქონია. არა რა, ტყუილს არ ვიძახი, რომ ვამბობ იუნგი მაგარი ტიპია თქო. მაგარს, სამართლიანობა ხდის.

/გაგრძელება იქნება\

შეგიძლია დამიძახო მონსტრიWhere stories live. Discover now