მშიერი ჯუნი

286 25 2
                                    

თავი 3.

ჯუნი მთელი ძალით გარბოდა. როგორც მშიერი მგელი. მე ეს ყველაფერი დავინახე და დავედევნე. სანამ გოგონამდე მიაღწია, მე მას გადავეფარე და შევაჩერე. სისხლი ისე სწყუროდა, არ გამიწია წინააღმდეგობა და გამვლელს აედევნა. გამვლელი ჩემი ონლაინ მეგობარი გუკი აღმოჩნდა. ნამჯუნი გაცოფებული იყო და მას მისდევდა. არ ვიცი, გუკი აქ როგორ აღმოჩნდა.
-სახლში წადი ჰიუნ! ყველაფერს მოგვიანებით აგიხსნი! (თაე)
-მე და ჯიმინი ჯუნს ავედევნეთ. ჯუნმა გუკი დაიჭირა და მხარეზე უკბინა. კბენის შემდეგ ჯუნი გაითიშა. გუკს ძალიან ეტკინა. რაღაც ემართებოდა. თავბრუ ეხვეოდა. მე და ჯიმინი გუკს მივვარდით. მას თვალები გაუშავდა და პირიდან შავი სითხე სდიოდა. შემდეგ გონება დაკარგა. როცა გონს მოვიდა ჯუნიც გონზე იყო.
-რა მომივიდა?! (გუკი)
-გუკ შენ.. ჩვენნაირი ხარ.. (თაე)
-რა? (გუკი)
-შემდეგ ყველაფერი მოვუყევით.
-მაპატიე.. თავს ვერ ვაკონტროლებდი.. (ჯუნი)

-კარგი არაუშავს (გუკი)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-კარგი არაუშავს (გუკი)

-ჰიუნს რა ვუთხრათ.. (თაე)
-რამე უნდა მოვიფიქროთ (ჯინი)

მოკლედ გოგოს უნდა ავუხსნა ყველაფერი. იუნგიმ გვითხრა, რომ ისე მოვიქცეთ ვითომ ნამჯუნს, ფსიქიკური პრობლემები აქვს.

-უკაცრავად, თეჰიონი ვარ.. გააღე (თაე)
-შემოდი.. (ჰიუნი)
-თქვა კანკალით მან.
-ბოდიში მინდა მოგიხადო.. მაშინდელისთვის.. იცი ჩემი ძმა ფსიქოკურად არაჯანმრთელია.. გთხოვ აპატიე მას.. პერიოდულად მოსდის ხოლმე ასე..(თაე)
-კ-კარგი... ვაპატიებ.. (ჰიუნი)
-მადლობა (თაე)
-ჩაიზე ხომ არ დამეწვევი? (ჰიუნი)
-რატომაც არა, მადლობა (თაე)

-გამარჯობათ, განათლების სამინისტროდან გიკავშირდებით (x)
-გისმენთ (ჯუნი)
-თქვენ მოხსნილი ხართ თანამდეგობიდან, ფსიქიკური შეტევების გამო (x)
-რა? (ჯუნი)
-განცხადება დაწერილია, შეგიძლიათ აღარ შეხუხდეთ.

/გაგრძელება იქნება\

შეგიძლია დამიძახო მონსტრიWhere stories live. Discover now