Az idegen

63 4 0
                                    

  "Gyerünk! Öld meg." - kiáltotta a mellettem álló ember.

  "De nem akarom!" - törtek ki belőlem a könnyek.

  "Még sokat kell tanulnod" - mondta egy nagy sóhaj kiséretében majd meghúzva a ravaszt lelőve az előttem térdelő, szerencsétlen embert.

  Levegő után kapva hirtelen keltem álmomból. Multam szelleme minden álmomban követ. 7 éves korom óta insomniában szenvedek és mikor alszok is csak rémálmaim vannak. Az elején kibirhatatlan volt azonban idővel az ember hozzászokik a dolgokhoz.

  *bip bip bip*

  Gondolataimból az ébresztőórám bipegése zökkentett ki.

  Reggel 6 óra. Készülni kell a munkába.

  Lustán kikeltem az ágyamól majd a fürdőbe mentem. Úton a fürdő felé bekapcsoltam a rádiót, hogy megtudjam a legújabb híreket amik az éjszaka folyamán történtek.

  'Most a legfrissebb híreink következnek. Az éjszaka folyamán megprobáltak kirabolni egy bankot a város keleti részen. A tetteseket elkapták és ki is végezték.'

  A rádiót hallgatva, lustán a fogkefe után nyultam majd fogpasztát téve rá lassan elkezdtem fogat mosni.

  'Továbbá egy újabb gyilkosság történt a város déli részén. Nem tudják ki volt a tettes de a holtest állapota alapján az éjszakai vadász követte el. Ebben a hónapban ez a 6. gyilkosság amit elkövetett és a rendőrök még mindig nem kapták el. Jelenleg a rendőrök alaposan kutatnak a gyilkos után a város déli részén.'

  Francba. Minek kellett ide jöjjön? Most tele van minden rendőrökkel.

  'A kormány megszigoritotta az emberirtással kapcsolatos törvényt. Azok akik segítenek a bűnözöknek, tudatukon kívül is, akkor rájuk is halál bűntetés vár. Hallgatóinknak azt üzenjük, hogy vigyázzanak magukra és folyón figyeljenek környezetükre. Egy kis szünet után az időjárás jelentés következik.'

  Utálom a kormányt.

  Fogmosás után letusoltam majd felöltöztem. Miután elkészültem átmentem a konyhába és müzlit csináltam magamnak.

  Nem olyan nagy a lakásom. Sőt olyan kicsi, hogy majdnem minden szoba egyben van. Egy kicsi hálószoba amiből ajtó nyili a fürdőbe és egy kicsi konyha ami össze van vonva egy kisebb nappali szerűséggel. De azt is csak én rendeztem be úgy.

  2050 után sőt már azelőtt a lakosság száma csak nőtt. Napjainkban a Föld lakossága körülbelül 101 milliárdnál tart. Emiatt muszáj volt sok férőhelyes lakóépületeket építsenek így a lakások méretét lekicsinyítették, hogy minél több férjen el.

  A lakosság számával azonban a bűnözések száma is megnőtt, ezért a kormány 5 éve kitalálta, hogy börtön helyett a bűnözőket halálra itélik. Az elején még lazán vették csak a komolyabb bűnözőket ölték meg. Ezért sikerült nekem is semmi nyom nélkül eltűnni.

  Miután végeztem a müzlimmel elmostam a tányért és a bejárathoz mentem. Felhúztam a cipőmet majd mikor az ajtóért nyultam, hogy kinyissam megszólalt a hírbemondó nő hangja a rádióban.

  Oh a rádió.

  'A mai időjárás jelentés következik. Ma is nagyon meleg lesz akár 37 fokot is mérhetnek azonban estére és éjjelre zivatar várható. Ha valaki későig dolgozik ajánlott, hogy vigyen magával ernyőt. Köszönjük, hogy minket hallgatnak. Szép napot.'

  Odamentem a rádióhoz és kikapcsoltam, majd az ajtó felé vettem az irányt és a biztonság kedvéért a táskánom kívül kivettem az ernyőmet az ernyőtartóból.

A Bűn RabjaWhere stories live. Discover now