A lövések zaja

9 4 0
                                    

"Le a földre!" - ordítottam Tomnak majd gyorsan elvettem az A4-es borítékot a pultról és elbújtam mögötte, Tom mellett.

A gépfegyver lövései sorban csapódtak be a falba és a kabinokba az elöttünk lévő falon.

Kinyitottam a borítékot és a készpénz mellől kivettem a fegyvert ami benne volt. Ellenőriztem, hogy megvan-e töltve és felálltam.

A velem szembe suhanó golyók között három lövés után újra lent voltam a pult mögött. A golyók megálltak és a lövések hangja elhalkult.

Eltaláltam?

Lassan felálltam és az ablakhoz mentem. A függöny maradékait félretolva óvatosan kinéztem azonban egyik szemközti ablakban sem láttam senkit.

"Ez meg mi volt?" - kérdezte Tom a hátam mögül.

"Nem tudom. De a zsaruk biztos nem lehettek." - mondtam majd elengedtem a függönyt és megfordultam.

"Szóval mégsem kondom volt a borítékban?"- Tom arcán egy huncut mosoly jelent meg.

"Persze, hogy nem." - mondtam kacagva majd az én szám is egy huncut mosolyra húzódott. - "Örültél volna ha az van benne mi?"

Egy pillanatra mindketten egymás szemébe néztünk és azt akartam, hogy megint a fal és közé legyek szorítva miközben ő befejezi amit elkezdett.

Jaj miket gondolok. Hagyd abba. Nem akarod, hogy ez a pasas, aki ebbe az egészbe belekevert, megcsókoljon.

Meghitt pillanatunkat a bejárati ajtó hirtelen kicsapódása zavarta meg majd gyors léptek hangja hallatszott a folyosó felől.

A fegyvert a folyosóra célozva tartottam magam előtt arra várva, hogy valaki ismeretlent találjak magam előtt és lelöjem.

Hirtelen a folyosóról Jake lépett be a nappaliba.

"Hé hé, nyugi! Csak én vagyok." - emelte fel a kezeit mikor észrevette, hogy egy fegyvert szegezek rá.

Mikor észrevettem, hogy nincs vész letettem a fegyvert és egy csúnya tekitetet lőttem Jake írányába.

"A frászt hoztad rám Jake." - miközben elindultam a konyhapult felé és letettem rá a fegyvert.

"Mi volt ez?" - kérdezte Jake meglepetten.

"Nem tudom. Hirtelen jött és hirtelen ment." - mondtam majd kivettem a hűtőből egy üveg vízet.

"Vajon ő volt?" - kérdezte Tom még mindig a szoba közepén állva.

"Ki?" - kérdezte Jake érdeklődve. - "Tényleg nem is mondtátok miért is menekültök."

"Anthony." - mondtam majd egy nagyot kortyoltam a vízből.

Jake pár percig csak értetlenül és meglepetten nézett majd megszólalt.

"De ő meghalt." - mondta még mindig hitetlenkedve.

"Anthony még él és ő áll a gyilkosságok mögött. Rákente a gyanút Tomra és megadta neki a nevemet. Ő megtalált és a segítségemet kérte de nemet mondtam. Aztán felbukkantak a zsaruk és muszáj volt lelépnünk." - meséltem el röviden az eddig történteket.

"De ez, hogy lehet?"

"Nem tudom de ha jól belegondolsz Anthony már nem volt ott mikor a rendőrök rátörtek a klubbra." - mondtam komolyan.

Ezek tények voltak. Miután Anthony megölte Dinot azután el is ment. Pont ahogy mi is.

"És gondoljátok, hogy ez ő volt?" - kérdezte Jake.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: May 09, 2022 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

A Bűn RabjaOnde histórias criam vida. Descubra agora