Rossz álom

22 4 0
                                    

"Ki ez a pasas?" - kérdezte Tom közel hajolva a fülemhez.

"Ő az egyetlen ember akiben megbízok. Jake" - egy önelégült mosoly kúszott arcomra.

"Nem hittem, hogy valaha ezt hallom tőled Rosie. Hagyd abba! Még a végén meghatódok." - tette drámaian mellkasára és homlokára a kezét.

"Ne színészked. Nem áll jól." - mondtam komolyan. - "Most komoly ügyben vagytunk itt. Szállás kell."

"Ő a pasid?" - kérdezte Jake, szemöldökeit ugrató módon fel-le mozgatva.

"Mi?!" - tört ki kettőnkből a düh.

"Hogy ez a seggfej, aki minden szarba belekevert, a pasim? Inkább feladom magam a rendőröknek most rögtön." - mondtam mérgesen, karba tett kézzel.

"Oh igen? Szerinted seggfej vagyok? Oké akkor ezután megtudod milyen az ha seggfej vagyok." - mondta Tom közeledve felém egy önelégült mosollyal. Testével teljesen a bárpultnak lökött és karjaival maga és a pult közé zárt engem.

"Tudsz ennél nagyobb is lenni?" - kérdeztem, kacagva oldalra fordítva fejemet.

Thomas nagyon erősen próbált nyugodt maradni de én átláttam rajta. Ahogyan már fájdalmas lassúsággal vette a levegőt. Karjai már reszkettek annyira erősen fogozott meg a pultban.

Egy önelégült mosollyal felegyenesedtem. Arcunk centikre volt egymástól. Éreztem lélegzését az ajkamon.

A mutatóujjamat kinyújtva, melkasára tettem ujjamat és lassan eltoltam magamtól, közben folyton szemkontaktust tartva.

"Ne fenyegess meg, mert annak csúnya vége lesz Tommy." - mondtam megfélemlítő hangon.

Egy ideig csak egymás szemébe néztünk. Egy kis idő után a szemeiben található bosszúság helyét átvette valami más. Valami még annál is veszélyesebb. Vágy.

"Huha. Ettől egy kicsit beindultam. Ha nem a pasid nem akarod helyrehozni amit tettél velem?" - hirtelen Jake hangja vonta el figyelmemet Thomasról.

"Keress mást aki elintézi az erekciódat. Most pedig megkérlek szépen szerezz nekünk egy helyet ahol egy pár napig megszállhatunk."

"És a komoly Rosie visszatért. Szuper. Épp amikor kezdett felállni."

Erre nem tudtam semmit sem mondani csak megforgattam a szememet és visszaléptem a pulthoz, közel hajolva Jakehez.

"Ha jól viselkedsz talán tehetek érted valamit." - súgtam óda neki és rákacsintottam. - "Na, most hajlandó vagy együtt működni végre? Hosszú volt a mai napom és túl sok szarság történt ahoz, hogy most a te hülyeségeiddel is foglalkozni tudjak."

"Igenis asszonyom!" - szalutált egyet majd egy csókot küldött nekem.

Ahogyan Jake eltünt egy pillanatra, én Thomasra néztem. Jake távolodó alakját bámulta egy mérges tekintettel.

Amint eltünt Jake egy ajtó mögött, Thomas felém fordult. Még mindig düh sugárzott belőle. Állkapcsán ugrált egy ér.

"Ő valami szex partner vagy mi?" - kérdezte, összeszedve magát. Már nem engem nézett hanem inkább körbenézett a klubban.

"És ha az?" - mosolyodtam el. Tudom, hogy most az idegeire megyek.

De mi baja van Jake-el? Csak nem féltékeny? Nem dehogy is az. Fejezd be.

"Jake az egyetlen igaz barátom aki előtt nem kell hazudnom. Ő is a maffia tagja volt." - mondtam, abbahagyva Tom ugratását. - "Egész eddig azt hittem, hogy csak mi ketten sikerült túléljük azt az éjszakát."

A Bűn RabjaWhere stories live. Discover now