Pov Demi
Ik word wakker in het bed van Rob. Ik kijk om me heen en zie een roze muur. Hoe de fack heb ik dit gister gemist? Ik draai me om en zie dat Rob nog vredig ligt te slapen. Ik stap zachtjes het bed uit, pak mijn telefoon en loop naar beneden.Aan de eettafel zie ik Raoul al zitten. "Goeiemorgen Roel" zeg ik. "Goeiemorgen" zegt hij terug en ik ga tegenover hem zitten. "Lekker geslapen?" Vraagt hij. "Ja wel prima" lach ik. "Wil je ook een broodje ofzo?" "Uh ja dat kan ik zelf ook wel pakken" zeg ik en loop naar de keuken. "Uh Roel kun je me toch even helpen? Ik weet niet waar alles staat" lach ik. Hij lacht en loopt naar me toe. Hij haalt het brood uit een kastje en wat beleg en ik smeer mijn broodje. We gaan op de bank zitten en zetten de tv aan. "Goeeeeedemorgen" zegt Rob die de kamer inloopt. "Goeiemorgen Robske" zeg ik en hij komt bij ons op de bank zitten.
"Oh ik heb echt zin in mac man" zegt Matthy die ondertussen ook bij ons is komen zitten. "Aahh ja ik ook" zeg ik en de jongens lachen. "Nou dan gaan wij zo even maccie halen" zegt Matthy en ik knik. "Ja neem ook maar voor ons mee" zegt Rob. "Komt goed, stuur maar even door wat jullie willen" zeg ik. Matthy loopt naar de gang en roept Koen. Niet veel later komt hij de woonkamer binnen strompelen. "Wil je ook mac?" Vraag ik en zijn gezicht bloeit op. "Ohh ja daar heb ik zoveel zin in" zegt hij. "Nou top wij gaan even halen. Ohja en Rob ik hou jouw kleren gewoon aan want we gaan toch met de drive, of niet? Vraag ik. "Ja we gaan wel gewoon met de drive" lacht hij en we lopen naar zijn auto.
"Wij hebben ook muziek hè?" Lacht Matthy als we weg rijden. "Niet?" Vraag ik verbaasd. "Jawel, zoek maar bankzitters op op spotify" ik verbind mijn telefoon met de auto en zoek het op. Ik zet alle nummers op, maar dan komt stapelgek. "Wat? Is dit van jullie? Ik heb dit nummer zo vaak gehoord" lach ik. "Ja hij staat ook in de top 2000" lacht hij. We komen aan bij de drive en bestellen het eten. "Uhm vind je het goed als ik even wat opneem voor mijn vlog enzo?" Vraag ik. "Ja is goed hoor, maakt mij niet zoveel uit" zegt hij.
Ik zet de camera aan en vertel wat er gisteren allemaal is gebeurd enzo. "Ohja nu we het over gisteren hebben. We moeten nog naar die garage" zegt Matthy en ik richt mijn camera nu op ons beide. "Ja lijkt me wel handig, want ik zou niet weten hoe ik anders thuis kom" lach ik. Matthy rijdt de oprit op en parkeert de auto. We nemen allebei een tas eten mee en lopen het huis binnen. "Jaaa voedsel" roept Rob. Ik loop de woonkamer binnen en zet de tas op tafel. Matthy doet hetzelfde en iedereen gaat aan tafel zitten. Ik deel het eten uit en kom er ook bij zitten.
Wanneer we al een tijdje aan het eten zijn krijg ik het gevoel alsof iemand naar me kijkt. Ik kijk op en zie dat Matthy me inderdaad aan zit te kijken. Ik glimlach naar hem, maar hij kijkt snel weg. Raar. Ik meng me wat met het gesprek en eet mijn eten op.
"Zullen wij zo die garage bellen? Dan ga ik wel even met je mee" zegt Matthy. "Ja is goed" zeg ik en hij loopt de woonkamer uit. Na een tijdje komt hij de woonkamer weer binnen. "Ze komen de auto over tien minuten ophalen" zegt hij. "Oké top, zullen wij dan maar gaan?" Vraag ik. "Ja is goed" zegt hij en pakt zijn auto sleutels.
We stappen in de auto en rijden naar de supermarkt. Hij parkeert de auto naast de mijne en we stappen uit. Ik leun tegen mijn auto en Matthy tegen de zijne. De sleepwagen rijd de parkeerplaats op, de man stapt uit en loopt naar ons toe. "Jullie hadden gebeld?" Vraagt de man. "Ja, ik ben Matthy" en hij schud zijn hand. "Willem" zegt de man. "Ik ben Demi" zeg ik en schud ook zijn hand. Ik leg hem uit wat er is gebeurd en hij opent de motorkap. Hij is wat aan het bekijken en probeert de auto te starten, maar nog steeds doet hij niks.
"Ik zal hem mee moeten nemen. Over een week is hij waarschijnlijk wel klaar, maar als het eerder wordt bel ik wel" zegt hij en stapt weer in de sleepwagen. "Godver, nu kan ik nog steeds niet naar huis" zeg ik. "Je kan altijd nog even bij ons blijven slapen of ik breng je naar huis" zegt Matthy. "Nee joh, dan moet jij helemaal naar Eindhoven rijden om mij thuis te brengen" zeg ik. "Rob zou dit weekend volgens mij weer naar zijn ouders, misschien kun je mee? En hoe je dan weer hier komt zien we dan wel" "Ja als Rob het goed vindt" zeg ik.
Mijn auto is net weggesleept en we rijden weer naar hun huis. "Oh my God" zeg ik. "Wat?" "Ik heb die kleren van Rob nog aan, ik zie er niet uit. Wat moeten mensen wel niet van mij denken" lach ik. "Ach joh het is niet dat je een bekende vlogger bent ofzo" lacht Matthy sarcastisch. Ik sla hem zacht op zijn arm en we rijden de oprit weer op.
"Nou ben je nog steeds niet weg?" Zegt Koen als ik de woonkamer binnenloop. "Mijn auto is pas volgende week klaar, dus ik ben hier nog wel even" lach ik. "Ach nee" lacht Koen. "Rob? Ga jij dit weekend naar Eindje?" Vraag ik. "Uh ja, hoezo?" "Kan ik dan misschien meerijden daar naartoe?" Vraag ik. "Ja is goed. Ik ga altijd zaterdags daar naartoe, dus dan blijf je vannacht nog slapen en morgen weg?" Vraagt hij. "Helemaal prima" zeg ik en steek mijn duim op.
We zijn wat tv aan het kijken en dan zie ik een auto het terrein oprijden. Een lange, half kale jongen stapt de auto uit en belt aan. Raoul staat op en loopt naar de deur. De jongen komt de kamer binnen lopen. "Hey mannen, en meisje?" Lacht hij. Ik loop naar hem toe en steek mijn hand uit. "Demi, en jij bent Milo?" Vraag ik. "Ja klopt" en hij schud mijn hand. "Waarom herken ik jou ergens van? En waarom ben je hier?" Lacht hij. Ik leg hem uit waarom ik hier ben en luistert aandachtig. "Aah oké, waarom heeft Robbie ons nooit verteld over jou dan?" Vraagt hij. "Geen idee, moet je hem vragen" lach ik.
"Waarom zeggen jullie ook niet even dat ik er echt dood uit zie" lach ik wanneer ik mijn snap open. "Nou dat valt wel mee" zegt Matthy. "Nee gewoon nee, mijn mascara zit onder mijn ogen en mijn haar zit als een kraaiennest op mijn hoofd, maar goed" lach ik. "Wanneer gaan wij eigenlijk beginnen met de video?" Vraagt Milo. "Oh jullie gaan een video opnemen?" Vraag ik. "Ja, dus ophoepelen graag" lacht Rob. "Oké oké rustig, ik ga wel naar jouw kamer" lach ik en loop naar zijn kamer.
JE LEEST
The Night We Met// Bankzitters
FanfictionDe 24-jarige Demi is begonnen met YouTube. Ze maakt wekelijkse vlogs en is opzoek naar een huisje in de omgeving van Rotterdam. Er komt een prachtige woning te koop in het plaatsje Rhoon, ten zuiden van Rotterdam. Als ze het huis heeft bezichtigt, o...