Pov Demi
Ik word wakker in mijn eigen bed, in mijn eigen huis. Helemaal alleen. Het is inmiddels alweer een week later. Mijn enkel is grotendeels hersteld, alleen soms als ik verkeerd sta dat het nog pijn doet, maar ik kan ten minste weer lopen. Over 2 uurtjes komen Robbie, Matthy en Raoul me ophalen om samen naar creators fc te gaan.Ik stap uit bed, zoek wat kleren uit en loop naar de badkamer. Ik zet de douche aan en stap eronder. Ik was mijn haren en lichaam, en als ik klaar ben droog ik me af. Ik trek mijn kleren aan, borstel mijn haar en doe een beetje make-up op. Ik loop terug naar mijn kamer en pak mijn telefoon. Ik ga de trap af naar beneden en doe wat yoghurt in een kommetje. Ik zet de tv aan, ga op de bank zitten en eet het op.
Na een tijdje tv kijken hoor een toeter van een auto. Ik kijk op mijn telefoon. "Kut" zeg ik en sprint voorzichtig naar de gang. Ik trek mijn schoenen en jas aan. Ik pak snel een banaan uit de fruitschaal, maak hem open en neem een hap. "Wat een lekkere banaan heb je daar" hoor ik Matthy zeggen, die blijkbaar alvast achterom is gelopen. "Puhh, wat vies bitter" lach ik. "Hey schat" zegt Mat en hij geeft me een kus. "Hai lieverd" "Laten we gaan, de jongens wachten" zegt hij en we rennen naar de auto.
"Hey jongens!" Zeg ik en stap de auto in. "Hey Deem!" Zegt Rob. "Hoooii" zegt Raoul. "Hoe lang moeten we eigenlijk rijden?" Vraag ik. "2 uurtjes ofzo" zegt Raoul. "Aahh oke, dan mag ik wel mijn telefoon koppelen toch?" Vraag ik. "Nouuu, omdat jij het bent" zegt Robbie. Ik koppel mijn telefoon met de auto en zet allemaal goeie hits op.
"Zullen we zo anders effe maccie halen ofzo?" Vraagt Rob als we al een lange tijd in de auto zitten. "Nee, we gaan altijd naar de mac" zeg ik. "Ja daar heeft ze wel gelijk in" zegt Raoul. "Maar maccie is gewoon lekker oké" lacht Matthy. "Ja dat klopt, maar laten we een keer iets anders doen" zeg ik. "Wat had je in gedachte?" Vraagt Rob. "Kfc ofzo?" Stel ik voor. "Ja, ik vind het prima" zegt Raoul. "Is goed" zegt Mat. "Oké, Raoul wil jij dan effe de dichtstbijzijnde kfc opzoeken?" Vraagt Rob en Raoul doet wat hij zegt. Rob rijdt ernaartoe, we bestellen het eten en eten het op. Ondertussen ben ik wat aan het filmen voor mijn weekvlog, die ik heb besloten over 2 weken te verspreiden. Ik plaats nu de ene week een vlog en de andere week een losse video, waar ik al veel leuke ideeën voor heb.
Na nog een hele lange tijd in de auto hebben gezeten, rijden we het terrein op. Robbie parkeert de auto en we stappen uit. Meteen rent er al een jongetje naar ons toe. "Mag ik op de foto?" Vraagt hij. "Natuurlijk" zegt Raoul en ze maken met zijn 4en een foto. "Dankjewel!" Zegt de jongen en hij loopt weg. "Kom Deem" zegt Mat. Hij pakt mijn hand vast en sprint naar de ingang. Verward kijk ik achterom. Een hele groep met jongeren vult het terrein op. "Moesten we daarom zo snel weg?" Vraag ik. "Ja, als iedereen op de foto wilt hebben we geen tijd meer" zegt Mat. Ik knik begrijpend en we lopen door.
"Heeey Roy!" Zegt Robbie. "Hallo jongens" zegt de man . "Hoi, ik ben Demi" zeg ik en steek mijn hand uit. "Ik wist natuurlijk al wie je was, maar leuk je te ontmoeten Demi, ik ben Roy" zegt hij. "Roy, zou jij met Demi mee willen lopen naar een dug-out? Dan kunnen wij alvast omkleden" zegt Matthy. "Natuurlijk, loop maar mee" zegt Roy en hij seint dat ik mee moet lopen. "Leuk dat je er bent Demi" zegt hij. "Ja, de jongens stelden het voor dus ik dacht waarom niet?" Zeg ik. We lopen naar een dug-out en ik ga maar zitten. "De jongens zijn over ongeveer een half uurtje klaar, dus dan stuur ik ze wel naar jou toe, oké?" Zegt Roy. "Is goed" zeg ik en glimlach. Roy loopt weg en ik pak mijn telefoon erbij.
"Demi? Wat doe jij hier?!" Hoor ik een vrouwelijke stem zeggen. "Pam?!" Zeg ik verbaasd wanneer ik van mijn telefoon op kijk. Ik sta op en geef haar een knuffel. "Ik kom kijken bij mijn vriend, wat doe jij hier dan?!" Vraag ik. "Ik ook" lacht ze. Ik ken Pam van een avondje stappen, blijkbaar is zij de vriendin van Frank en is hij bevriend met de jongens. "Hoe lang heb jij al een relatie met Frank dan?" Vraag ik nieuwsgierig. "Ik denk bijna 3 jaar" zegt ze. "Is dat avondje stappen dan al zo lang geleden? Zover ik me kan herinneren waren wij allebei hartstikke single toen" lach ik. "Ja echt hè, maar wat toevallig dat ik je nu hier tegenkom" "Ja echt super leuk!" Zeg ik. "Maaruh.. vertel jij mij eens, hoe lang heb je al met Matthy?" Vraagt ze. "Nu net een weekje" zeg ik. "Ahww, wat schattig! Vertel me meer" zegt ze en we raken aan de praat.
JE LEEST
The Night We Met// Bankzitters
FanfictionDe 24-jarige Demi is begonnen met YouTube. Ze maakt wekelijkse vlogs en is opzoek naar een huisje in de omgeving van Rotterdam. Er komt een prachtige woning te koop in het plaatsje Rhoon, ten zuiden van Rotterdam. Als ze het huis heeft bezichtigt, o...